فیس بوک‎های جعلی در پی ایجاد جنگ روانی میان نیروهای مقاومت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، «امیر موسوی» تحلیلگر تلویزیون‌های عربی با اشاره به اینکه اخیراً گروهک‌های تکفیری، دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بانام این‌جانب اقدام به ایجاد یک صفحه جعلی در فیس‌بوک کردند، اظهار داشت: این افراد در این صفحه مطالبی مختلف مربوط به امنیت ملی و سیاست خارجی ایران را مطرح می‎کنند و با این مطالب به دنبال ایجاد یک جنگ روانی و حرکت فتنه‌انگیز در منطقه  هستند.

وی افزود: در حال حاضر این حرکت‌ها بیشتر در سوریه متمرکزشده و این افراد هرروز تقریباً یک مطلبی درباره آینده وضعیت امنیتی سوریه را از قول بنده در صفحه جعلی فیس‌بوکی مطرح می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: متأسفانه مطالبی که در این صفحه جعلی مطرح می‌شود از سوی مردم جدی گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه از طریق این مطالب دروغین، خبرسازی‌های مختلفی در رسانه‌ها به راه می‌افتد و برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند این مطالب جعلی را به‌عنوان خبرهای موثق و تأییدشده جلوه دهند.

تحلیل‌گر شبکه‌های تلویزیونی عربی خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام همواره تلاش دارند شک و تردید را در دل نیروهای مقاومت و طرفداران آنان که همواره درنبرد با تکفیری‌ها هستند در منطقه ایجاد کنند.

اضافه می‎شود که همزمان با وارد شدن تحولات «سوریه» به مرحله جدید، در ۲۴ ساعت گذشته برخی شایعات در فضای مجازی درباره ورود نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه از قول «امیر موسوی» تحلیلگر تلویزیون‌های عربی مطرح‌شده که البته او در فیس‌بوک خود این موضوع را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول