مشکلات فعالیت فرهنگی فضای مجازی در مجلس بررسی شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، سیدعلی طاهری با تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: طی این جلسه بحث رصد مباحث فرهنگی در فضای مجازی صورت گرفت و از کارشناسانی که در این خصوص فعالیت می کردند، دعوت شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی در فضای مجازی مطرح شد، اظهار داشت: قرار شد کارشناسانی که با کمیسیون به عنوان مشاور همکاری می کنند، بحث خلاء های قانونی را رصد کنند.

نماینده مردم گرگان خاطر نشان کرد: نکته بعد اینکه اطلاعات به دست آمده قطعا می تواند برای تدوین برنامه ششم توسعه مؤثر باشد؛ از این رو در نهایت نکات جمع بندی شده به دست تدوین کنندگان برنامه ششم توسعه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه رئیس کمیسیون فرهنگی نیز که در شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور دارد و شورای عالی فضای مجازی نیز می توانند موارد مطروحه را اجرایی کنند، اظهار داشت: در بخش دیگر این جلسه به ضرورت حمایت از گروه های فعال مجازی خودجوش اشاره و قرار شد در ایام بررسی بودجه تا جایی که مقدور باشد برای حمایت از فعالان خودجوش فرهنگی با کمک دولت در تدوین لایحه بودجه کمکی هم برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول