دردسر «بازبودن» تلگرام

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از دنیای اقتصاد، در کنار همه مزایایی که این شبکه برای کاربران به ارمغان آورده، «باز بودن» زبان این برنامه سبب شده است تا هرکس بتواند استیکرهای دلخواه خود را طراحی و به‌راحتی آن را منتشر کند.

البته نمی‏توان این ویژگی‏ را یک ویژگی صرفاً خوب یا بد ارزیابی کرد بلکه مانند یک تیغ دو لبه است. همان‏طور که اگر از کاربران این شبکه باشید احتمالاً دیده‌اید برخی افراد شکلک‏هایی را طراحی یا شکل‏های موجود را بومی‌سازی کرده‌اند و متناسب بافرهنگ و ویژگی‏های کشورمان دست به طراحی دوباره این شکلک‏ها زده‌اند.

حال در این میان برخی شکلک‏ها با محتوای نامناسب اخلاقی یا فرهنگی نیز به چشم می‏خورد و تعداد این استیکرها رو به افزایش است که ممکن است در آینده نزدیک به‌احتمال فیلتر شدن این شبکه اجتماعی دامن بزند. بعد از اختلالات شبکه پیام‌رسان وایبر کاربران ایرانی به سمت استفاده از شبکه تلگرام سوق داده‏ شدند. این شبکه بسیار سریع است و درعین‌حال ویژگی‏های بسیاری دارد که کاربران را به خود جذب می‏کند. اخیراً کاربران ایرانی به رکوردداران استفاده از این شبکه بدل شده‌اند و با اختصاص ۱۶ درصد از ترافیک این شبکه بیشترین استفاده از این شبکه در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول