هیلاری کلینتون هم به اینستاگرام آمد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تابناک، هیلاری کلینتون که از وی به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی نام‌برده می‌شود، ساعاتی پیش با انتشار تصویری از ۹ کت‌وشلوار (پنت سوئیت) سه رنگ خود که بر روی یکجا لباسی در اتاقی آویزان شده بودند، حضور رسمی خود در اینستاگرام را اعلام کرد. این لباس‌ها به رنگ آبی، سفید و قرمز هستند و جزییات بیشتری ندارند؛ اما خانم کلینتون به استفاده مکرر از چنین پوششی در مراسمات رسمی خود عادت دارد. هیلاری کلینتون در نخستین پستی که در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد فقط دو کلمه: Hard choices. به معنای انتخاب‌های سخت را نوشت و به مسئله دیگری اشاره نکرد. این صفحه که در نخستین لحظات راه‌اندازی، تنها ۶ هزار فالور داشت، ظرف مدت کوتاهی به ۵۰ هزار تعقیب‌کننده رسید و انتظار می‌رود به دلیل نامزدی وی به‌عنوان نخستین زن در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بتواند رکورد باراک اوباما، رییس‌جمهور فعلی را با ۴ میلیون تعقیب‌کننده بشکند.
عنوان صفحه خانم کلینتون، «مادربزرگ( Doting نوه دختری وی) در میان چیزهای دیگر» است که در کنار هشتگ #Hillary2016 ارائه‌شده است که نشان‌دهنده آماده شدن وی برای تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام جهت رقابت‌های انتخاباتی سال آینده دارد. به نظر می‌رسد نبرد هشتگ ها در دنیای سایبر دپیلماسی cyber diplomacy به‌عنوان یک اهرم محرک در تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نقش زیادی در انتقال نظرات و جذب مخاطبان داشته باشد که حرفه‌ای‌های اینستاگرام، به کاربردش آگاه هستند.
گفتنی است، همسر خانم کلینتون، بیل کلینتون رییس‌جمهور سابق آمریکا هنوز به‌طور رسمی در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز نکرده است و در صفحه توییتر خود فعالیت دارد که به نظر می‌رسد تا ماه‌های آینده برای حمایت از همسرش در رقابت‌های انتخاباتی، احتمالاً وارد این شبکه اجتماعی نیز بشود.
اضافه می‌شود، هیلاری کلینتون در صفحه شخصی توییتر خود که ۳٫۷ میلیون فالور دارد، بخش خاصی به معرفی پنت سوئیت‌های موردعلاقه‌اش اختصاص داده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول