نرم افزار مسنجر فیس بوک رکورد شکست

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از برترین‌ها، اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک یا  Facebook Messenger’s platform که آگوست ۲۰۱۱ به دنیای دیجیتال توسط غول شبکه‌های اجتماعی اینترنت، فیس‌بوک، راه‌اندازی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت، امروز از مرز یک میلیارد دانلود گذشت. دیوید مارکوس  David Marcus، معاون محصولات پیام‌رسان فیس‌بوک Messaging Products با اعلام این خبر اعلام کرد که این پیام‌رسان، نخستین محصول فیس‌بوک است که به باشگاه میلیاردی‌های دانلود در فضای مجازی واردشده است.
به گزارش برترین‌ها، این نرم‌افزار که با استقبال گسترده مخاطبان شبکه اجتماعی فیس‌بوک مواجه شده است، رتبه ۳٫۹ از ۵ را نیز در میان نرم‌افزارهای ارائه‌شده در Google Play که فضایی برای دانلود اپلیکیشن های مختلف هست، کسب کرده است. مسنجر فیس‌بوک که اکنون در اختیار صدها میلیون نفر از کاربران اینترنت قرارگرفته است، هرروز شاهد آپشن های جدیدی است که فیس‌بوک برای تسهیل تعاملات مجازی کاربرانش با یکدیگر به آن اضافه می‌کند. در جدیدترین مورد، فیس‌بوک برای نخستین بار، نرم‌افزار Doodle Draw که درواقع یک اپلیکیشن بازی قابل‌نصب بر روی مسنجر فیس‌بوک هست را رونمایی کرد. این نرم‌افزار به کاربر امکان می‌دهد تا شکلک‌های مختلفی را از طریق این بازی طراحی کرده و به دوستانش در محیط مسنجر فیس‌بوک ارسال کند تا آن‌ها حدس بزنند که شکل کشیده شده، مربوط به چه چیزی هست.
مسنجر فیس‌بوک، برای چند ماه، عنوان یکی از سه اپلیکیشن پر دانلود در اپل استور و گوگل اپ را به خود اختصاص داده است که آمار قابل‌توجهی به شمار می‌رود. سارا نیدل من، گزارشگر بخش دیجیتال نشریه وال‌استریت ژورنال نوشت: این بازی به‌طور رایگان توسط کاربران مختلف قابل دانلود است و بر روی سیستم‌های آی او اس و اندروید، قابل‌نصب و استفاده هست. این نرم‌افزار بازی مربوط به پیام‌رسان فیس‌بوک، هم از طریق پرتال دانلود اپل و هم گوگل اپ، قابل دانلود هست. طریقه کار با این نرم‌افزار بازی فیس‌بوک به این نحو است که کاربر حق دارد، یکی از سه‌کلمه‌ای که توسط بازی به آن معرفی می‌شود را انتخاب و درباره آن، تصویری بکشد و به دوستانش ارسال کنند. تصویری که کشیده شده است، به دیگر کاربران انتخاب‌شده ارسال می‌شود و از آن‌ها می‌خواهد که درباره عکس، حدس بزنند. این اعلام با جمله:  Guess What I’ve Drawn ارسال می‌شود. درصورتی‌که کاربری، این نرم‌افزار را نیز بر روی گوشی هوشمندش نصب نکرده باشد نیز، می‌تواند در این بازی شرکت کند و حدس خود را بگوید. این نرم‌افزار برای کسانی که قبلاً Draw Something بازی کرده‌اند، بازی جالبی است.
توسعه محصولات بر روی گوشی‌های هوشمند و بر اساس سیستم‌عامل‌های مختلف، یکی از فعالیت‌های مهم شرکت‌های مشهور دنیای دیجیتال مانند گوگل و فیس‌بوک است که تلاش دارند، دنیای دیجیتال را وارد فعالیت‌های گوشی بازی این عده وسیع از کاربران اینترنت نیز قرار دهند. نرم‌افزار دودل در فیس‌بوک درواقع می‌کوشد تا ابزارهای جدیدی را در آینده به این سکوی پرتاب فیس‌بوک در دنیای بازی‌های آنلاین اضافه کند تا بتواند امپراتوری بازی مشهور کرش ساگا را در سرزمین فیس‌بوک، شکست دهد. همکاری گوگل و فیس‌بوک برای توسعه نرم‌افزارهای تحت گوشی‌های هوشمند، خبر از انقلابی جدید در عرصه کارآفرینی دیجیتالی دارد که در ایران نیز، کافه بازار،http://cafebazaar.ir بخشی از این انقلاب در حال وقوع را برای ایرانیان نشان می‌دهد.
مارکوس، مدیر توسعه محصولات مسنجری فیس‌بوک، چندی پیش اعلام کرد که قابلیت جدیدی برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات مکانی افراد که از طریق مسنجر فیس‌بوک قصد پیدا کردن دوستانش را دارند، اضافه‌شده است. وی از کاربران خواست تا نظرشان را درباره این محصول ارائه کنند.

(قابلیت جدید برای ردیابی مکانی دوستان در مسنجر فیس‌بوک)
یک ماه پیش، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، اولین مرکز تحقیقات بین‌المللی هوش مصنوعی فیس‌بوک را در پاریس، پایتخت فرانسه افتتاح کرد تا دنیای جدیدی را برای کاربران فیس‌بوک از طریق ظرفیت‌های هوش مصنوعی به وجود آورد که به نظر می‌رسد، تأثیرگذاری زیادی بر روی نرم‌افزار هان این شرکت، به‌ویژه نسل آینده مسنجر و بازی‌های آنلاین فیس‌بوک داشته باشد. مارکوس را می‌توان در نشانی facebook.com/Davemarcus ردیابی کرد و با ایشان به‌طور مستقیم درباره آینده نرم‌افزارهای مسنجر فیس‌بوک گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول