تمدید یک ماهه مهلت شرکت در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش وبلاگ‌نیوز علی پیروزمنش، مسؤول دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در گفت‌وگو با رسا، اظهار داشت: با توجه به درخواست وبلاگ نویسان و با عنایت به برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، دانشگاه ها و مدارس در خردادماه تصمیم بر آن شد تا مهلت شرکت در این جشنواره فرهنگی قرآنی تمدید شود.

وی با بیان این‌که تمدید مهلت شرکت در جشنواره از سوی شورای سیاست گذاری تا تاریخ بیستم تیر ماه سال جاری اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن انتظار می رود فعالیت وبلاگ‌نویسان شرکت کننده در جشنواره بیش از پیش افزایش یابد.

پیروزمنش با اشاره به این‌که سومین دوره جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی تبریز با هدف تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم و اطلاع رسانی فعالیت‌های بلاگرهای قرآنی اجرا می شود، افزود: داوری جشنواره در سه مرحله برگزار می‌شود، که مرحله نخست داوری انتخاب آثار، مرحله بعدی داوری میانی و در انتها داوری نهایی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که با نظر هیأت داوران جشنواره از شش وبلاگ برگزیده تجلیل خواهد شد، گفت: با توجه به پیشینه برگزاری این جشنواره و براساس بیانیه هیأت داوران جهت رعایت عدالت در انتخاب آثار برتر و پوشش کلیه وبلاگ هایی که در زمینه قرآن فعالیت می‌کنند، بخش های اصلی جشنواره در این دوره به سه بخش وبلاگ‌های متنی، وبلاگ های هنری و بخش ویژه خواهد بود.

مسؤول دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای آموزش تخصصی جوانان علاقه مند برای فعالیت در زمینه وبلاگ نویسی، جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم دینی و قرآنی به فضای وبلاگ‌ها و افزایش ضریب نفوذ محتوایی قرآن در بستر اینترنت با استفاده از ابزارهای نو و از راه فن وبلاگ نویسی از دیگر اهداف جشنواره است.

پیروزمنش در پایان با بیان این‌که بخش ویژه جشنواره با موضوع انسان از منظر قرآن کریم و وبلاگ مراکز و مؤسسات فرهنگی قرآنی است، افزود: این جشنواره دینی در بخش‌های وبلاگ متنی، فتو وبلاگ، پادکست و ویدئو کست(ودکست) برگزار می‌شود.

گفتنی است، سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول