اعلام ۱۱۰ برگزیده مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرانجام ۱۱۰ برگزیده مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز در مرحله داوری نهایی از میان ۱۹۰ وبلاگ راه یافته به این مرحله منتخب و اعلام شدند.

مراحل داوری چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز به سرپرستی تیم داوری تبیان و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی و رسانه‌های دیجیتال محقق شده است.

حجت‌الاسلام محمد کریمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: ااستان چهارمحال و بختیاری بیشترین آمار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را در هر دو بخش عمومی و دانشجویی به خود اختصاص داده است.

وی اظهارکرد: تعداد وبلاگ‌ها در چهارمین دوره مسابقات چهار هزار و ۹۳۰ اثر است که از این تعداد ۷۰۰ وبلاگ مربوط به وبلاگ‌های دانشجویی و چهارهزار و ۲۳۰ وبلاگ مربوط به بخش عمومی است.

کریمی افزود: در مجموع بخش های مسابقه استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین آمار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را دشتند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: استان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار شرکت‌کننده در بخش دانشجویی و استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین آمار شرکت کننده در بخش عمومی را به خود اختصاص دادند.

همچنین شرکت‌کنندگانی که نسبت به نتایج اعلام شده پیشنهاد یا انتقادی دارند از طریق پست الکترونیکی setadnamaz.chb@chmail.com با گروه داوری جشنواره در ارتباط باشند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیمه اول مردادماه برگزار خواهد شدو برای تمام شرکت کنندگان لوح یاد بود مسابقه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول