عید فطر و بازار گرم تبریک‌های اینستاگرامی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، با فرارسیدن عید سعید فطر در روز اول ماه شوال به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اعیاد امت اسلامی، مسلمانان در همه‌جا به جشن و شکرگزاری برای یک ماه بندگی مشغول می‌شوند.

این شادمانی فراگیر حال و هوای دنیای مجازی را هم‌تغییر داده و هنرمندان و سیاستمداران کشور با پست‌های مختلف در صفحات اینستاگرام خود این روز فرخنده را به تمام مسلمانان به‌خصوص مردم ایران تبریک گفتند.
در ادامه پست‌های اینستاگرامی این افراد را می‌بینید:
رییس جمهوری در پیامی با تبریک عید سعید فطر به ملت شریف ایران، اظهار داشت: فرارسیدن عید سعید فطر پس از یک ماه پرهیزکاری و خویشتن‌داری، بر همه شما بندگان خوب خدا خجسته باد.

امروز روزی است که هم چرخ سانتریفیوژهای ایران می‌چرخد و هم چرخ اقتصاد ایران در آستانه یک تحول در جهت رونق گسترده است. به امید روزی که عید توسعه و تعالی ملی را هم جشن بگیریم که آن روز دور نیست.

۳۳۸۵۵۸۱_۷۰۱
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

۳۳۸۵۵۸۵_۲۳۵

«سلام قولا من رب الرحیم»
فرخنده باد بازگشت به سرشت و سرنوشت انسانیت. سپاس مخصوص پروردگار یکتایی ست که خاک عبودیت و کرنش انسانیت سلاله آدم (ع) را از آن صائمین و قائمین و مصلین امت محمد (ص) قرارداد. آفریدگار کبریایی که سرشت قیام و قعود بندگان صالحش را در شب‌های قدر به سرنوشت آدمی رقم زد. دادار هستی که بدرقه میهمانی یک‌ماهه‌اش، بندگانی است از جنس ثواب و نداب، نیکو میزبان و مبارک ضیافتی که فرجام آن، آرزو و آمال بندگانش «ذخراو شرفا وکرامتا و مزید» است. خجسته روزی که نیایش و ستایش خدا به «اسئلک بحق هذا الیوم» قرارگرفته است. بار پروردگارا؛ در این روز بزرگ همه بندگان صالح و صالحین عبد را مورد آمرزش و رحمت خود قرار بده «والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین».

محسن رضایی، دبیر انجمن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تبریک عید فطر در اینستاگرام خود نوشت:

۳۳۸۵۶۰۰_۱۶۲
«عید سعید فطر بر همه مسلمین جهان مبارک باد. ضمناً به اطلاع می‌رساند برخی از عکس‌ها و متون را سردار محسن رضایی شخصاً به اشتراک می‌گذارند و خود ساعاتی در هفته در این صفحه حضور دارند. امید است بتوانیم در کمال احترام و اخلاق‌مداری خدمت گذار شما عزیزان باشیم.»

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ با انتشار مطلبی در اینستاگرامش عید فطر را تبریک گفت و در ادامه نوشت:

۳۳۸۵۵۹۲_۴۷۶

«از صمیم قلب عید مبارک فطر رو تبریک میگم و شک ندارم عبادت‌ها قبول درگاه عشق خواهد بود چون به نگاه پرمحبتش شک نیست …

لطفاً بزرگ‌ترها رو فراموش نکنید به دیدار یا حتى یک تماس، لطفاً …شادباشید و مبارک»

اکبر عبدی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ضمن تبریک عید سعید فطر در اینستاگرام خود نوشت:

۳۳۸۵۶۰۲_۴۰۵

«نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است، سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آن‌کس که در این دفتر شد…

عید سعید فطر بر شما ایرانیان که درراه خدا و بر آیین رسول خدایید مبارک باد. اکنون پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداشتان با خداوند»

عوامل سریال پایتخت که در ایام ماه مبارک رمضان از طریق شبکه یک سیما مهمان‌خانه‌ها بودند، در پیامی اینستاگرامی روز عید سعید فطر را به هم‌وطنان خود تبریک گفتند:

۳۳۸۵۵۹۷_۶۷۷

«عید همه‌ی عزیزان پایتختیمون مبارک… همیشه شادباشید و لبخند بر لب»

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول