دردسر یک شباهت اسمی در اینستاگرام

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، اینیستا، طراح لباس اسپانیایی گفت که هفته گذشته هنگام تلاش برای ورود به صفحه اینستاگرام خود با یک پیام مواجه شده با این مضمون که وی مقررات استفاده از این شبکه تبادل عکس را نقض کرده است.چند روز بعد دنبال کنندگان پیج این طراح مد به وی گفته‌اند که شاهد این بوده‌اند که هافبک بارسلونا ناگهان در فهرست علاقه‌مندی‌های آن‌ها ظاهرشده درحالی‌که برخی از آن‌ها هرگز به فوتبال علاقه ندارند.

اینییستا افزود: چندین بار تلاش کرده که از طریق توییتر یا فیس‌بوک با اینستاگرام تماس بگیرد ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

وی گفت: فکر می‌کنم حقوق من نقض شده است. من هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده‌ام درحالی‌که نه‌تنها تصاویر خود را ازدست‌داده‌ام بلکه نمی‌توانم لحظات مهم زندگی‌ام را با دوستان و خانواده‌ام قسمت کنم. آنچه من را آزاد می‌دهد این است که تمام این اتفاقات بدون هیچ توضیحی رخ‌داده و اینستاگرام حتی در توییتر پاسخم را نداده است. من فرد مشهوری نیستم و نمی‌خواهم باشم. اما همچنین نمی‌خواهم داشته‌هایم از من گرفته شوند.

اینستاگرام در بیانیه‌ای که در اختیار بیزینس اینسایدر قرارداد اعلام کرد: ما در این مورد مرتکب اشتباه شده‌ایم و این حساب کاربری را هرچه زودتر به صاحبش بازمی‌گردانیم. ما از آقای اینییستا به خاطر دردسری که برای وی ایجاد کردیم عذرخواهی می‌کنیم.

بیزینس اینسایدر همچنین از اینستاگرام سؤال کرده که این اشتباه چطور رخ‌داده که این شرکت به این سؤال پاسخ نداده است.

طراح لباس اسپانیایی در مطلب تازه‌ای در وبلاگ خود نوشته که حساب کاربری‌اش پنج ساعت پس از انتشار اعتراض به وی بازگردانده شده است.

وی همچنین گفت مدیر برنامه‌های هافبک بارسلونا با وی تماس گرفته و گفته که آن‌ها هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته‌اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول