انتقام جویی فامیلی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد پروفایلی بانام و مشخصات وی دریکی از شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصاویر و فیلم‌های شخصی و محرمانه پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مصطفی مرتضوی ادامه داد: با اظهارات شاکی پرونده بلافاصله کارشناسان این پلیس دست‌به‌کار شده و با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبر توانستند منشأ انتشار این تصاویر را به دست آورده و فردی که اقدام به این عمل مجرمانه کرده بود را ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم پسردائی شاکی است، افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از ارتکاب این عمل را اختلاف انتقام‌جویی از شاکی عنوان کرد.

مرتضوی با هشدار به‌تمامی افرادی که قصد سوءاستفاده از طریق فضای مجازی را دارند، گفت: افرادی که اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خصوصی افراد بدون اجازه آن‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی کنند، برابر قانون دستگیر و متحمل مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول