انتقامجویی از دختر مورد علاقه پس از شنیدن جواب منفی

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل ازقدس آنلاین، سرگرد «مصطفی نوروزی» رئیس پلیس فتا استان مرکزی دراین‌باره گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر هتک حیثیت این شهروند در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. وی افزود: شاکی از طریق یکی از دوستان خود متوجه انتشار تصاویر شخصی و مطالب توهین‌آمیزی علیه خود در فضای مجازی شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: پس از شکایت این شهروند بلافاصله تحقیقات کارشناسان پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد. این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم پس از تحقیقات گسترده خاطرنشان کرد: فرد موردنظر از همکلاسی‌های شاکی است که پس از رد درخواست ازدواج وی از طرف خانم به‌قصد انتقام‌جویی اقدام به هتک حیثیت در فضای مجازی کرده است. سرگرد نوروزی اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به جرم خود و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن هشدار و مقابله با سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان خواست که اطلاعات و تصاویر شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند. وی همچنین در پایان اضافه کرد: پلیس فتا با هرگونه انتشار مطالب و تصاویر غیراخلاقی و یا عمل مجرمانه در فضای مجازی که موجب هتک حیثیت و یا انحراف نوجوانان و جوانان می‌شود با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول