کارگاه آموزشی فتا برای آسیب شناسی استفاده از شبکه‌های اجتماعی

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرآنلاین، در این کارگاه آموزشی یک‌روزه که ویژه کارکنان و کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود و نیز مدیران و مربیان آموزشگاه‌های آزاد شهرستان برگزار گردیده بود، سرگرد گیلانی رئیس پلیس فتا شاهرود به بیان مسائلی پیرامون تهدیدات و فرصت‌های فضاهای مجازی و آسیب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی پرداخت.
وی بابیان تاریخچه ورود اینترنت به ایران، تعداد کاربران اینترنت کشورمان را در حال حاضر نزدیک به ۵۶ میلیون نفر اعلام نمود که تنها ۷% آن در راستای اهداف علمی و پژوهشی بوده است.
سرگرد گیلانی ضمن معرفی شبکه‌های اجتماعی به ارائه آمار شکایات ثبت‌شده در کشور و نیز شهرستان شاهرود پرداخت و مثال‌هایی از آسیب‌های وارده به زنان و مردان از طریق این شبکه‌ها را عنوان کرد.
وی در ادامه رده سنی و نوع استفاده گروه‌های سنی مختلف از سایت‌های غیراخلاقی، دوست‌یابی اینترنتی، آثار مخرب اینترنت بر روابط خانوادگی را نیز ازجمله تهدیدات فضاهای مجازی برشمرد.
رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود همچنین با معرفی شبکه‌های واتس‌اپ و وایبر و اهداف پشت پرده تأسیس آن‌ها به ارائه پیشنهاد‌های اخلاقی جهت استفاده صحیح ازاین‌گونه فضاهای مجازی پرداخت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول