همسرم عکس‌هایش را در فضای مجازی می‌گذارد

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرد جوان زمانی که دید همسرش عکس خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلاً حرف مرا گوش نمی‌کند. او مرتب عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد و مرا عصبانی می‌کند.

وی افزود:هرچه به او می‌گوید در فیس‌بوک و لاین و واتس‌اپ عکس خودت را نگذار فایده‌ای ندارد و فردایش می‌بینم عکس جدیدی از خودش گذاشته است. به او می‌گویم تو یک زن متأهلی که نباید از این کارها کنی و وقتی شوهرت راضی نیست باید حرف او را گوشی کنی. ولی او کار خودش را می‌کند و هرروز یک عکس از خودش در انواع و اقسام شبکه‌های مجازی می‌گذارد. من اصلاً دوست ندارم که همسرم عکس خود را در معرض نمایش همه بگذارد و با این کار همه عکس‌های او را ببینند.

مرد جوان ادامه داد: باور کنید همیشه او کلی مزاحم دارد و به خاطر عکس‌هایش خیلی‌ها به او پیام‌های مختلف می‌دهند. راستش از این کارهایش خسته شدم و می‌خواهم برای همیشه از این زن جدا شوم. او اصلاً نباید ازدواج می‌کرد چون هنوز هم در عوالم دوران مجردی به سر می‌برد و مثل دختربچه‌ها رفتار می‌کند.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر او را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هایش را بشنود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول