راه اندازی مرکز مطالعه و توسعه فرهنگی فضای مجازی در جهاد دانشگاهی

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، دکتر مهدی فیض گفت: مطالعه فعالیت‌های دانشجویان در حوزه مجازی و افزایش محتوا و سودرسانی فضای مجازی برای این قشر، از اهداف راه‌اندازی مرکز اختصاصی جهاد دانشگاهی در فضای مجازی است و این مرکز مطالعه و توسعه فرهنگی می‌تواند در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و تولید محتوا برای جهاد دانشگاهی و جذب دانشجویان برای همکاری آسان‌تر در این حوزه کمک‌کننده و ارزشمند باشد.
وی اضافه کرد: هدف از راه‌اندازی این طرح مطالعه فعالیت‌های دانشجویان در حوزه مجازی و افزایش محتوا و سودرسانی این فضا برای این قشر از جامعه است.
این عضو جهاد دانشگاهی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز اختصاصی در فضای مجازی قرار است در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام که شورای عالی فضای مجازی کشور آن را مجاز می‌داند، راه‌اندازی شود.
فیض خاطرنشان کرد: مرکز مطالعه و توسعه فرهنگی فضای مجازی می‌تواند در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و تولید محتوا برای جهاد دانشگاهی و جذب دانشجویان برای همکاری آسان‌تر در این حوزه کمک‌کننده و ارزشمند باشد، بنابراین ایجاد این مرکز در جهت پیشرفت معاونت فرهنگی دانشگاه بسیار تأثیرگذار است.
وی در پایان یادآور شد: طرح اولیه راه‌اندازی این مرکز آماده‌شده است. امید است تا پاییز سال جاری مصوبه هیئت‌امنا دریافت شود تا اقدامات اجرایی آن برای سال تحصیلی جدید به‌صورت رسمی آغاز شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول