پایانِ ماشینِ زمانِ میهن‌بلاگ و یک اتفاق جدید

به گزارش «وبلاگ نیوز» اختتامیه رویداد «ماشین زمان» سرویس بلاگ میهن بلاگ دوشنبه ۱۶ شهریور در هتل طوبی تهران با حضور برگزیدگان و داوران و حدود ۴۰ نفر از فعالان این حوزه برگزار شد.

بر این اساس در طول مدت برگزاری مسابقه، ۵ هزار و ۱۷۷ نوشته به این مسابقه ارسال شد که اسدالله امرایی، سروش صحت و لیلی رشیدی وظیفه داوری این نوشته‌ها را به عهده داشتند.

این مسابقه ۳ برگزیده داوری، ۳ جایزه ویژه داوری، یک برگزیده مردمی و ۴ تقدیر داوری را به دنبال داشت که در روز مسابقه از آن‌ها با جوایزی تقدیر شد.

به سه نفر از برگزیدگان داوری یک دستگاه Microsoft Surface Pro3، به هفت نفر از برگزیدگان ویژه داوری Apple iPad mini3 و به برگزیده رای مردمی یک دستگاه Apple iPad air2 اهدا شد.

علاوه بر این حدود ۵۰ اثر انتخابی هیأت داوران در کتابی با همین عنوان جمع‌آوری شد که نسخه‌ای از آن به مدعوین اهدا شد.

برای مطالعه بیش‌تر پیرامون این رویداد و خواندن متن‌های برگزیده، می‌توانید این‌جا را کلیک کنید.

رونمایی از نخستین نرم‌افزار کاربردی وبلاگ‌نویسی تلفن همراه

محمدجواد شکوری مقدم، مدیر سرویس میهن‌بلاگ در این مراسم از اپلیکیشن اندروید و iOS این سرویس رونمایی و امکانات آن را برای میهمانان تشریح کرد.

علاوه بر امکانات مورد نیاز یک وبلاگ‌نویس، از قابلیت‌های ویژه این نرم‌افزار امکان تبدیل گفتار به نوشتار و انتشار محتوا بدون نیاز به تایپ دستی توسط موتور مبدل گوگل است.

مدیر میهن بلاگ در این همایش در پاسخ به خبرنگار ماهنامه پیوست گفت: توجه ما به میهن بلاگ جنبه نوستالژیک ندارد و ما پس از بررسی چند ماهه، به این نتیجه رسیدیم که توجه به وبلاگ در کشور ما کماکان وجود دارد و در فضای وب دنیا هم وبلاگ‌نویسی هنوز نمرده است و چند استارتاپ مهم پیرامون وبلاگ‌نویسی است. البته با توجه به فناوری‌های جدید.

انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول