شناسایی مزاحم اینترنتی ۱۹ ساله در شهرستان فسا

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ «علی شیبانیان» بیان کرد: خانمی ۴۹ ساله کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان به پلیس «فتا» این فرماندهی مراجعه و با نگرانی در خصوص ایجاد مزاحمت اینترنتی اعلام شکایت کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس «فتا» شهرستان «فسا» در تحقیقات خود متوجه شدند که شخص عامل ایجاد مزاحمت، اقدام به تهدید و ارسال تصاویر غیر اخلاقی زیادی برای شاکیه کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که مزاحم اینترنتی قبلا جهت مشاوره به وی مراجعه و خود را ساکن «شیراز» معرفی کرده است.
سرهنگ «شیبانیان» گفت: در بررسی های فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس «فتا» متهم در شهرستان «فسا» شناسایی و احضار شد که در مواجهه با ادله و مستندات، لب به اعتراف گشود.
وی خاطرنشان کرد: این متهم پسر ۱۹ ساله و دانش آموز یکی از مدارس شهرستان «فسا» است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شاکی برای افراد دیگری نیز ایجاد مزاحمت کرده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» در این خصوص هشدار داد: استفاده از شبکه های اجتماعی کاربران را با تصور مخفی بودن ترغیب به انجام اعمالی مجرامانه از این نوع می کند، لذا لازم است کاربران شبکه های اجتماعی دقت عمل به خرج داده و در این فضا با دقت وارد شوند و هیچگاه با تصور اینکه شناسایی نمی گردند مرتکب اعمال مجرمانه نشوند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول