انتقام از خواهرزن ۱۷ ساله

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از آفتاب، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی اظهار داشت: خانم ۱۷ ساله ای با مراجعه به پلیس فتا از اذیت و آزار روحی و مشکلات خانوادگی که در تلگرام برای او ایجاد شده بود شکایت کرد.
سرهنگ «حسینی» افزود: شاکی جوان اظهار داشت پیام های رکیکی که در تلگرام به من نسبت داده می شود مدتی مرا خانه نشین کرده و آبروی مرا بین دوستان و اقوام برده و هم اکنون احساس ناامنی می کنم
وی اظهار داشت: کارکنان پلیس فتا با اقدام های سایبری در اولین گام سرنخی از گروهی که شاکی عضو بوده به دست آوردند و در گام بعدی با استفاده از شگردهای سایبری رد پای مردی را در پرونده شاکی جوان پیدا کردند.
سرهنگ «حسینی» تصریح کرد: مستندات و شواهد موجود درباره این پرونده جمع آوری شد و با هماهنگی لازم متهم به پلیس فتا احضار شد.
وی خاطر نشان کرد: این مرد ۳۰ ساله در مقابل اتهام مزاحمت و توهین نسبت به شاکی گفت که من مرتکب جرمی نشده ام و این حرف ها درباره من یک پاپوش است اما وقتی با ارائه مستندات و شواهد موجود روبه رو شد لب به اعتراف باز کرد و اظهار داشت: با شاکی که خواهرزنم است مشکل داشتم و در فضای حقیقی بارها او را تهدید کردم اما فایده ای نداشت تا این که تصمیم گرفتم به طور ناشناس در تلگرام دوستان و آشنایان که شاکی عضویت داشت به او لقب بد و رکیکی نسبت دهم و حالا از کار خود پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.
شاکی جوان گفت: من هرگز از کارهای شوهر خواهرم گذشت نمی کنم و باید قانون برای او حکم صادر کند.
سرهنگ «حسینی» تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول