جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد!

به گزارش «وبلاگ نیوز» انتشار تصاویر خصوصی «سوشا مکانی»، دروازه‌بان تیم پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی و بازداشت او باعث شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی و علاقه‌مندان به فوتبال نسبت به این موضوع حساس شوند و واکنش‌های متفاوتی نسبت به این موضوع نشان بدهند.

ابتدا عنوان شد که تلفن همراه مکانی به سرقت رفته و تصاویر خصوصی او و دوستش منتشر شده است، اما حالا دوستش با انتشار مطلبی در اینستاگرام و توهین به مردم ایران، مدعی شده است که پس از هک تلگرام مکانی، تمامی تصاویر خصوصی او لو رفته است.

پست دوست‌دختر سوشا مکانی

گفته می‌شود این حساب کاربری به «ساناز»، دوست سوشا تعلق دارد که در آخرین نوشته خود به ایرانی‌ها توهین کرده است.

خودکرده را تدبیر نیست

تا اشتباهی از سوی صاحب حساب کاربری رخ ندهد و در دام ساختگی هکرها نیفتد یا به نحوی اطلاعاتش را لو ندهد، امکان هک تلگرام به راحتی وجود ندارد.

از طرف دیگر بارها کارشناسان مختلف به این موضوع اذعان داشته‌اند که تلفن همراه محل مناسبی برای نگهداری از تصاویر خصوصی و شخصی نیست. این حساسیت باید برای یک شخص شناخته شده دوچندان باشد تا به‌جای سرزنش خودش، به دیگران توهین نکند.

انتهای پیام/.

۵ comments

  • دقیقا خود کرده را تدبیر نیست !

  • مهدی صفوی نژاد

    آفرین
    من ایرانی هستم ولی تفکر جهان اولی ها رو دارم
    واقعا مردم این سرزمین پشت کوهی هستن و ذره ای شعور ندارن
    الحق که همتون هیولائید (مختص بعضیا)

  • واااا…!
    به سلامتی تاریخ ازدواجتون هم میزاشتید خب ..!
    همیشه اون که متهم میشه و به ناحقه جوابش سکوته..!

  • علی

    خانم محترم ، اولاً هر کس و به هر دلیل اطلاعات خانوادگی ره کس را بر ملا کند عملی غیر انسانی است . اما این دلیل نمی وشد که شما مردم را هیولا بدانید و دلیل ندادن ویزا به آنها را انتشار عکسهای خصوصی خودتان عنوان بدانید . در ضمن هر کس باید مقداری در زندگی مواظب حرکات خودش باشد مانند نامزد شما که قبلاً در زمین بازی با همه دعوا می کرد ولی اخیراً احساس می شود رفتارش را کنترل کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول