فراخوان همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، مصطفی رمضانی افزود: این همایش با هدف توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ و تقویت شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت برگزار شده است.
وی اظهار داشت: حمایت از سربازان اندیشمند جبهه مجازی رویارو با دشمن در حوزه فضای دیجیتال و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی و اهتمام به پرورش استعدادها و ارتقاء سطح علمی، فنی و فرهنگی جبهه مجازی رسانه های بر خط با مشارکت از دیگر اهداف برگزاری این همایش به مناسبت روز شهید (۲۲ اسفند) است.
وی، شناسائی و تجمیع شبکه های مجازی و اینترنتی و وبلاگ های مرتبط در حوزه ایثار و شهادت و دفاع جبهه نرم را موضوع اصلی این همایش برشمرد و گفت: این همایش در پنج بخش از جمله تکریم و تجلیل از خانواده شهدای رسانه ای کشور، تکریم و تجلیل از رسانه های فعال در روز بزرگداشت شهدا در سال ۹۳ و تکریم و تجلیل از هفت وبلاگ نویس حوزه ایثار و شهادت سراسر کشور برگزار می شود.
رمضانی افزود: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را تا ۲۸ بهمن ماه با تکمیل فرم نام نویسی به دبیرخانه جشنواره واقع در روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مستقر در تهران ارسال کنند.
وی از تمام فعالان در این عرصه ها از جمله فعالان عرصه های مجازی و رسانه ای استان خواست تا با ارسال آثار برتر خود در این جشنواره شرکت کنند.
علاقهمندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اطلاع رسانی سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور و یا استان البرز مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول