منتظر تماس تصویری سروش باشید

  • سید میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش در گفت‌وگو با برنامه «سلام ایران» رادیو ایران:

در آینده نزدیک کاربران می توانند از پیام رسان سروش تماس تصویری برقرار کنند.

سروش کلیه خدمات خودش را برای مدت یکسال برای همه هموطنان رایگان کرده و کاربران می توانند پیام های وسیعی را برای دوستانشان ارسال کنند ، همین طور ارسال فایل های تصویری ،ویدویی و دریافت آنها را به طور رایگان است.

در حال حاضر 450 هزار کانال اطلاع رسانی و بیش از یک میلیون گروه همکاری و دوستان خانوادگی در پیام رسان سروش وجود دارد،که می توان از محتوای آنها بهره برداری کرد،همه اتفاقاتی که داخل اپلیکشین پیام رسان سروش اتفاق می افتد ،کاملا به صورت رایگان است دو اپراتور همراه اول و ایرانسل که تمامی بخش ها ،برنامه ها و خدماتی که دارد ،سعی کردیم هزینه اش را برای کاربر به صفر برسانیم.

پیام رسان سروش قابلیت ویژه ای که دارد می توانند با ارسال در خواستی هویت خودشان را به صورت یک هویت حقوقی کاملا مشخص که ما امکان آن را داریم در برنامه به صورت تایید شده ارائه دادیم ،مشخص بکنند در خیلی از برخوردها با برخوردهای تقلبی روبرو نخواهند بود.

همچنین در بحث امنیت پیام رسان ایرادی بود که در روز های گذشته با توجه به نوع پروتکل و قابلیتی که ما استفاده کردیم ،چیز عادی بوده که در اغلب پیام رسان های خارجی غیر از پیام رسانی که عموم مردم ما استفاده می کنند.،نیز استفاده می شد.

در پیام رسان ایرانی چون ذائقه از آیدی به جای شناسه کاربری استفاده شود و شماره افراد نشان داده نشود.ما این را در یک به روز رسانی گذشته انجام دادیم که از کاربران نیز می خواهیم که به روز رسانی را روی اپلکیشین خود نصب کنند.به جهت ارتباطات و تعاملات پیام رسان سروش یکی از امن ترین پیام رسان های ایرانی است.

/شبکه رادیویی ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول