تلگرام قابل نفوذ و هک شدن بدون رد پا

  • شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: پیام رسان های خارجی همواره تلاش کرده اند فرهنگ غربی را در کشور جمهوری اسلامی تبلیغ کنند که در همین جهت آسیب های فراوانی به بنیان خانواده زده اند.

تلگرام در جهت اختلاف در وحدت ملی تلاش کرده دروغ ها و سخنان کذبی را به جامعه تزریق کند و بین اقوام مختلف ایران تفرقه بیندازد .

این پیام رسان همواره تلاش کرد با اقداماتی به منافع امنیت کشور لطمه وارد کرده و با توجه به اتفاقات سال گذشته دشمن توانست به وسیله تلگرام ارتباطاتی با اغتشاشگران برقرار کند.

مالک تلگرام با ایران همکاری نکرد، البته نه اینکه اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار ما قرار دهد بلکه ایران درخواست داشت کانال های ضد انقلابی را که در حال تخریب مسئولین نظامی بود را مسدود کند.

این  مجلس یادآور شد: فاش کردن اطلاعات شخصی دیگران در پیام رسان ها در همه کشورها جرم است و در ایران نیز استفاده کنندگان باید قوانین را رعایت کنند.

وی به قابل اعتماد نبودن تلگرام اشاره کرد و گفت: تلگرام قابل اعتماد نبوده و به راحت ترین روش ها بدون ردپایی قابل نفوذ و هک شدن است.

برزگر افزود: به دلیل تهدید امنیتی تلگرام، کشورها آن را فیلتر کردند و از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند و ما هم باید در این جهت فعال باشیم.

وی اظهار کرد: بنابراین باید با ایجاد اعتماد مردم به شبکه های داخلی به گونه ای عمل کنیم تا پاسخگوی نیاز مردم در خصوص شبکه های پیام رسان باشیم.

در نسخه ضد فیلترینگ تلگرام باید به قسمتی هایی از گوشی مجوز داده تا این فایل نصب شود در این صورت مشخصات شخصی فرد در اختیار تلگرام قرار می گیرد.

/فارس/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول