عدم تمکین تلگرام به قوانین زمینه‌ساز فیلتر آن شد

  • حجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب:

هرگاه فناوری به کشور وارد می‌شود باید همراه با آن فرهنگ استفاده از آن هم به کشور وارد شود،به طور کلی در ارتباط با فیلتر کردن یا نکردن تلگرام نمی‌توان سخن گفت چون یک بحث تخصصی است و نیروهای امنیتی و مسئولان شورای عالی فضای مجازی باید در این مورد اظهار نظر کنند.

امروزه فضای مجازی در کشور کاربران زیادی را دارد که بخش اعظمی از آن را جوانان کشور تشکیل می‌دهند و ایجاد محدودیت برای استفاده از تلگرام برای نخستین بار نیست که در ایران اعلام می‌شود بلکه سایر کشورها هم پیش از ایران هم برای تلگرام محدودیت ایجاد کرده‌اند.

در دی ماه برخی دشمنان جمهوری اسلامی با استفاده از فضای تلگرام اقدام به پخش بذر سم‌پاشی و ضدیت با جمهوری اسلامی کردند و مسئولان ایرانی از مدیران تلگرام خواستند که جلوی فعالیت این کانال‌‌ها را در تلگرام بگیرند که مدیر آن موافقت نکرد.

اکنون که مدیر تلگرام حاضر به پذیرفتن قوانین جمهوری اسلامی نیست مسئولان نظام به احترام مردم ضمن برخورد با برهم زنندگان تصمیم مناسبی هم برای استفاده از فضای مجازی در کشور بگیرند.عدم تمکین مدیر تلگرام به قوانین جمهوری اسلامی زمینه‌ساز فیلتر آن شد/فضای مجازی روش جالبی را برای تبادل اطلاعات ایجاد کرده است

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول