ابزار مدیریت زمان به اینستاگرام و فیس‌بوک اضافه شد

  • باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت:

فیس‌بوک و شبکه اجتماعی ساخته شده توسط آن، اینستاگرام ابزاری را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کرده‌اند که به شما اجازه می‌دهد بر فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی را نظارت کنید. این ابزار که به عنوان یک خصیصه اختیاری در اپلیکیشن‌های اینستاگرام و فیس‌بوک به منوی Settings اضافه شده است، اخیرا برای تمام کاربران جهان منتشر می‌شود اما بسته به محل زندگی، شاید زمانی طول بکشد تا این خدمت به همه کاربران برسد.

بخش Your Activity در فیس‌بوک و اینستاگرام تقریبا آشنا به نظر می‌آید. این ابزار دارای نمموداری میله‌ای است که فعالیت شما در هفت روز گذشته را نشان می‌دهد و بالای این نمودار عددی است که میانگین مدت زمان گذرانده شده در هر روز را به کاربر نمایش می‌دهد. اگر کاربری نگران کار کردن خود با این برنامه‌ها باشد، می‌تواند مدت زمان استفاده از این اپ‌ها را محدود کند و اگر از مدت زمان مشخص شده بیشتر در این برنامه‌ها گذرانده باشد، این ابزار نوتیفیکیشنی برای کاربر نشان خواهد داد و این قضیه را به او یادآوری خواهد کرد.

کسانی هم که عادت دارند با هر نوتیفیکیشنی برنامه مورد نظر را باز کنند و این مسئله آن‌ها را آزار می‌دهد و نگران آن هستند، می‌توانند با استفاده از ابزار اضافه شده به فیس‌بوک و اینستاگرام، نوتیفیکیشن‌های این برنامه‌ها را برای ساعاتی غیرفعال کنند. البته اگر کسی بخواهد نوتیفیکیشن‌های جدید را ببیند، نوتیفیکیشن‌ها در بخش مربوط به خود نشان داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول