عاید تبلیغات تلگرام‌های بدون فیلتر نصیب چه کسی می‌شود؟

  • وب‌سایت تحریریه در گزارشی نوشت:

فیلترینگ تلگرام با ایجاد تلگرام طلایی بی اثر شد و این جا به جایی باعث شده است فعالیت کانال های تلگرامی در تلگرام طلایی دنبال شود.

بحث قانونی و یا غیرقانونی بودن تلگرام نیازمند بررسی جدی است، اما بازاریابی خاصی که وزارت ارتباطات با تلگرام طلایی انجام می دهد در هیچ یک از شبکه های اجتماعی مانند ندارد. کافی است چند روز از تلگرم طلایی استفاده کنید تا با یک یقه گیری بازاریابانه مواجه شوید.

به طور مکرر و درحالیکه تلگرام طلایی خود را فعال نکرده اید، این شبکه اجتماعی؛ به شیوه زورگیرانه خود به خود فعال شده و شما را با اجبار به کانال های تبلیغاتی مختلفی از آرایش مو و فیتنس گرفته تا گالری جواهرات و املاک رهنمون می شود!

با یک بار زدن آیکون کنسل هم اتفاقی نمی افتد و معمولا باید سه بار آیکون کنسل را بزنید تا بتوانید از دست شاهکار وزیر جوان کابینه جناب محمدجواد آذری جهرمی خلاص شوید.

این بازی روزی چندین بار تکرار شده و هر بار که به اینترنت دیتا و یا وای فای متصل شوید باید یک دوره دعوای کنسل کردن ورود به کانال هایی که وزارت مخابرات فی سبیل الله بازاریابی می کند را تحمل کنید!

چنین پدیده ای در هیچ یک از کانال های معتبر مانند ندارد و این اجبار در بازاریابی که به هیچ منطق بازاریابی و حقوق شهروندی همخوانی ندارد باعث اذیت و آذار کاربران شده است.

اینکه چنین کار تبلیغاتی برای شرکت ها بدون هزینه باشد امری بعید به نظر می رسد و سوال های مهم؛

1- تیم بازاریابی وزارت ارتباطات رسمی است و در وزارتخانه مستقر شده و یا غیررسمی است و در جای دیگری مستقر شده است؟

2- عایدی این بازاریابی به چه کسی می رسد؟

/تحریریه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول