احراز هویت صفحات پرکاربر در فیس بوک

صفحاتی که دنبال کنندگانی پرشمار دارند، اغلب بیش از دیگر صفحات در معرض حمله هکرها قرار می گیرند و البته احتمال جعلی بودنشان نیز بیشتر است. بر همین اساس مدیران فیس بوک قوانینی جدید برای صفحاتی با کاربران پرشمار تعیین کرده اند.

بر اساس اعلام شرکت فیس بوک، مدیران صفحات با پیروان پرشمار در ایالات متحده به زودی از طریق یک فرایند دریافت مجوز، تعیین اعتبار می شوند.

این شرکت اعلام کرد که مدیران صفحات فیس بوک باید برخی از موانع اضافی را برای اثبات این که آنها جزو کلاهبرداران نیستند پشت سر بگذارند.

مدیر بازاریابی فیس بوک در یک پست وبلاگی اعلام کرد : در مرحله نخست، از افرادی که این صفحات را اداره می کنند خواسته می شود برای تکمیل فرایند مجوز در جهت ادامه فعالیت های خود، احراز هویت 2 مرحله ای شوند.

این اعلامیه یک هفته پس از آن مطرح می شود که این غول رسانه های اجتماعی 32 حساب جعلی با کاربرانی پرشمار را کشف کرد. حساب هایی که احتمال می رود در ماجراهایی مثل دستکار انتخابات نیز نقش دارند.

این روزها بسیاری از شرکت های مبتنی بر فعالیت های اجتماعی مثل فیس بوک در تلاشند تا هر نوع وابستگی به تخلفات سیاسی و دخالت در انتخابات را نفی کرده و خود را از این ماجراها جدا کنند.

به گفته مدیران فیس بوک،گردانندگان صفحات پر کاربر، باید نه تنها احراز هویت 2 مرحله ای را پشت سر بگذارند، بلکه سیستم مکانی خود را روشن کرده و محل سکونت و فعالیت خود را روشن کنند.

/انتخاب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول