رقابت یوتیوب و فیس بوک

همانطور که می دانید فیس بوک دومین سایت بزرگ در آمریکا است و در سراسر جهان مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد. اخیرا خبری منتظر شده که نشان می دهد یوتیوب در حال رقابت با فیس بوک است و به زودی در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. در حال حاضر گوگل در جایگاه اول، فیس بوک در جایگاه دوم، یوتیوب در جایگاه سوم و یاهو و آمازون نیز در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. اما به زودی شاهد تغییراتی در این رتبه بندی خواهیم بود و یوتیوب جای فیس بوک را خواهد گرفت.

بررسی ها نشان می دهد که بازدید روزانه از فیس بوک در ماه های اخیر به شدت کاهش یافته است و این در حالی است که طرفداران یوتیوب روز به روز بیشتر می شوند. به همین دلیل یوتیوب به زودی در جایگاه دوم برترین سایت های آمریکا قرار خواهد گرفت. سقوط فیسبوک از 8 میلیار بازدید به 4 میلیارد بازدید خبر وحشتناکی برای این کمپانی بزرگ است.

نکته ی جالب این است که گوگل جایگاه ثابتی دارد و با توجه به افزایش استفاده از موتور جستجوی گوگل، پای این کمپانی در جایگاهش محکم تر می شود. در واقع گوگل پر مصرف ترین موتور جستجوی جهان است. البته شایان ذکر است که این تغییرات در جایگاه چهارم و پنجم نیز رخ خواهد داد و به زودی شاهد رشد آمازون و قرار گرفتن در جایگاه چهارم خواهیم بود. از طرفی این موضوع خبر بدی برای یاهو نیز خواهد بود.

/سخت افزار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول