دختران پیشتاز شبکه‌های اجتماعی

  • خبرگزاری فارس به نقل از تلگراف نوشت:

بررسی‌های کارشناسان نشان داده است، بیش از یک پنجم دانشجویان انگلیسی به تلفن همراه خود اعتیاد دارند و نمی‌توانند از آن دور باشند.

براساس پژوهش‌های صورت گرفته، بیش از یک سوم دانشجویان انگلیسی، روزانه حدود 7 ساعت و حتی بیشتر، پای گوشی‌های هوشمندشان هستند.

تجزیه و تحلیل‌های کارشناسان روزنامه تلگراف حاکی از آن است که جوانان 18 تا 24 ساله انگلیسی، بیش از 2 برابر دیگر گروه‌های سنّی دیگر، وقت خود را پای فضای مجازی هدر می‌دهند.

مؤسسه خدمات ارتباطی انگلیس اعلام کرده است: دانشجویان دوره کارشناسی در طول یک هفته حداقل 24 ساعت آنلاین هستند؛ این میزان در روز پایانی هفته به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

براساس پژوهش‌های صورت گرفته، حضور در فضای مجازی و باز‌های موبایلی اولویت اول دانشجویان انگلیسی در پایان هفته‌ها است.

همچنین، دانشجویان انگلیسی به طور متوسط هر 12 دقیقه تلفن همراه خود را چک می‌کنند.

محققان این مطالعه تأیید می‌کنند، دختران دانشجو به میزان چشمگیری بیش از پسران از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند.

نتایج به دست آمده حکایت از آن دارد، دختران دانشجو 53 درصد بیش از پسران در فضای مجازی پیام ارسال می‌کنند، 44 درصد بیشتر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و 34 درصد بیش از پسران از مرورگرها استفاده می‌کنند.

براساس اطلاعات موجود، هزینه‌های خرید اینترنت برای قشر جوان انگلیس از سال 2007 تاکنون بیش از 4 برابر افزایش یافته است.

نتایج این بررسی همچنین نشان داد، دانشجویان این کشور به اندازه‌ای که پای گوشی‌های خود وقت صرف ‌می‌کنند، همرا ه خانواده وقت نمی‌گذرانند و اصولا بودن با خانواده را قبول ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول