میزان محبوبیت شبکه‌های اجتماعی میان کاربران ایرانی

براساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در خرداد سال جاری:

۶۶ درصد مردم حداقل از یکی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می­‌کنند که در این میان ۴۶٫۷درصد فقط شبکه‌ای اجتماعی خارجی، ۳٫۹ درصد فقط شبکه‌های اجتماعی داخلی و ۱۴٫۱ درصد هم شبکه‌های اجتماعی داخلی و هم خارجی استفاده می­‌کنند.

براین اساس، ۶۲ درصد از پاسخگویان از تلگرام، ۳۲٫۲ درصد از اینستاگرام، ۲۵ درصد از واتس آپ، ۳٫۶ درصد از فیس بوک، ۲٫۷ درصد از توئیتر و ۱۳٫۵ درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از تلگرام استفاده می کنند: ۳۳ درصدشان از واتس آپ، ۵۲٫۹ درصدشان از اینستاگرام، ۶٫۷ درصدشان از فیسبوک، ۵ درصدشان از توئیتر و ۱۶٫۹ درصدشان از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از واتس آپ استفاده می کنند: ۶۶ درصدشان از تلگرام، ۵۹٫۲ درصد از اینستاگرام، ۸٫۶ درصد از فیسبوک، ۵٫۸ درصد از توئیتر و ۱۸٫۴ درصدشان از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از اینستاگرام استفاده می کنند: ۸۱ درصدشان از تلگرام، ۴۵٫۷ درصد از واتس آپ، ۹٫۲ درصد از فیسبوک، ۷٫۱ درصد از توئیتر و ۱۵٫۸ درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از فیسبوک استفاده می کنند: ۹۱٫۳ درصدشان از تلگرام، ۵۹ درصد از واتس آپ، ۸۲ درصد از اینستاگرام، ۲۸٫۶ درصد از توئیتر و ۱۰٫۹ درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از توئیتر استفاده می کنند: ۹۲٫۴ درصدشان از تلگرام، ۵۳٫۸ درصدشان از واتس آپ، ۸۴٫۹ درصد از اینستاگرام، ۳۸٫۷ درصد از فیسبوک و ۱۰٫۹ درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از پیام رسان سروش استفاده می کنند: ۶۰٫۴ درصدشان از تلگرام، ۳۳٫۱ درصدشان از واتس آپ، ۳۶٫۹ درصد از اینستاگرام، ۵٫۱ درصد از فیسبوک و ۲٫۱ درصد از توئیتر استفاده می کنند.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *