میزان محبوبیت شبکه‌های اجتماعی میان کاربران ایرانی

براساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در خرداد سال جاری:

66 درصد مردم حداقل از یکی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می­‌کنند که در این میان 46.7درصد فقط شبکه‌ای اجتماعی خارجی، 3.9 درصد فقط شبکه‌های اجتماعی داخلی و 14.1 درصد هم شبکه‌های اجتماعی داخلی و هم خارجی استفاده می­‌کنند.

براین اساس، 62 درصد از پاسخگویان از تلگرام، 32.2 درصد از اینستاگرام، 25 درصد از واتس آپ، 3.6 درصد از فیس بوک، 2.7 درصد از توئیتر و 13.5 درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از تلگرام استفاده می کنند: 33 درصدشان از واتس آپ، 52.9 درصدشان از اینستاگرام، 6.7 درصدشان از فیسبوک، 5 درصدشان از توئیتر و 16.9 درصدشان از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از واتس آپ استفاده می کنند: 66 درصدشان از تلگرام، 59.2 درصد از اینستاگرام، 8.6 درصد از فیسبوک، 5.8 درصد از توئیتر و 18.4 درصدشان از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از اینستاگرام استفاده می کنند: 81 درصدشان از تلگرام، 45.7 درصد از واتس آپ، 9.2 درصد از فیسبوک، 7.1 درصد از توئیتر و 15.8 درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از فیسبوک استفاده می کنند: 91.3 درصدشان از تلگرام، 59 درصد از واتس آپ، 82 درصد از اینستاگرام، 28.6 درصد از توئیتر و 10.9 درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از توئیتر استفاده می کنند: 92.4 درصدشان از تلگرام، 53.8 درصدشان از واتس آپ، 84.9 درصد از اینستاگرام، 38.7 درصد از فیسبوک و 10.9 درصد از سروش استفاده می کنند.

از بین کسانی که از پیام رسان سروش استفاده می کنند: 60.4 درصدشان از تلگرام، 33.1 درصدشان از واتس آپ، 36.9 درصد از اینستاگرام، 5.1 درصد از فیسبوک و 2.1 درصد از توئیتر استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول