آموزش غیر فعال کردن آخرین بازدید در اینستاگرام

اگر نمی‌خواهید قابلیت آخرین بازدید در اینستاگرام که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده فعال باشد، ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم تا به راحتی آن را با استفاده از گزینه Show Activity Status غیرفعال کنید.

شبکه های اجتماعی همیشه راه‌های جدیدی را برای به خطر انداختن حریم خصوصی شما به وجود می‌آورند و در سال 2018، نخستین تنظیم آزاردهنده جدید را این بار در اینستاگرام شاهد هستیم. این اپلیکیشن به دنبال به‌روزرسانی جدیدی که دریافت کرد، حالا صاحب یک قابلیت جدید شده است که به افراد دنبال کننده به علاوه هر کسی به شما پیامی را ارسال کرده، آخرین بازدید در اینستاگرام توسط شما را مشاهده کنند.

اگرچه این یک ویژگی خیلی مخرب نیست، اما به سایر افراد اجازه می‌دهد تا ببیینند هر ثانیه از روز شما مشغول چه کاری هستید، این درحالیست که شاید نخواهید هر زمان مشغول اینستاگرام گردی بودید کاربران دیگر از آن مطلع باشند. و از آ‌نجایی که اینستاگرام بدون آن که کسی مطلع باشد، به محض آپدیت این اپلیکیشن قابلیت نمایش آخرین بازدید در اینستاگرام را فعال می‌کند، بسیاری از کاربران نمی‌دانند که از کجا باید اقدام به غیرفعال کردن این ویژگی کنند. ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش غیرفعال کردن آخرین بازدید در اینستاگرام

اینستاگرام را بر روی گوشی آیفون یا دیوایس اندرویدی خود اجرا کنید.

با ضربه بر روی نماد شبه مانند سمت راست قسمت پایین نوار ابزار، به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید.

کاربران آی او اس بر روی آیکون چرخ دنده Settings رفته و سپس دکمه‌ی Edit Profile را بزنند. کاربران اندروید باید در سمت راست، قسمت بالای صفحه بر روی دکمه 3 نقطه ضربه بزنند.

به قسمت پایین منو تنظیمات بروید، یک گزینه جدید به نام Show Activity Status را مشاهده خواهید کرد. کافیست آن را به حالت غیرفعال درآورید تا قابلیت آخرین بازدید در اینستاگرام شما به طور کلی غیرفعال شود.

غیر فعال کردن تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام

زمانی که این گزینه را به حالت غیرفعال درمی‌آورید، علاوه بر این که کاربران دیگر نمی‌توانند آخرین زمان حضور شما در این اپلیکیشن را مشاهده کنند، شما نیز دیگر قادر نخواهید بود متعاقبا آخرین بازدید دنبال کنندگانتان را در اینستاگرام مشاهده کنید. اگر این قابلیت به صورت فعال باقی بماند، می‌توانید آخرین بازدید تمامی دوستانتان را در لیست پیام‌های دایرکت مشاهده کنید؛ البته اگر آن‌ها هم این قابلیت را غیرفعال نکرده باشند.

حالا آزادانه اینستاگرام گردی کنید.

/صبحانه‌آنلاین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول