حالت شب به واتس‌اپ اضافه می‌شود

یکی از قابلیت‌هایی که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها واجب به نظر می‌آید و از آن استفاده زیادی می‌شود، حالت تاریک در این اپلیکیشن‌ها است. واتس‌اپ که مدت زیادی است پیشرفت‌های زیادی از نظر کاربرد و قابلیت‌های ظاهری داشته است که می‌توان به جرئت گفت اپلیکیشن آن را در میان پیام‌رسان‌های مورد استفاده در پلتفرم‌های مختلف به محبوب‌ترین پیام‌رسام تبدیل کرده است. این قابلیت‌ها از چت ویدئویی گروهی تا اضافه کردن ادمین برای کنترل فعالیت‌های یک گروه و میانبر نوتیفیکیشن‌ها برای کاربران iOS را شامل می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب و کارآمدی که کمبود آن در نسخه iOS یا اندرویدی پیام‌رسان واتس‌اپ به طور آشکار به چشم می‌خورد، حالت تاریک این پیام‌رسان برای کار کردن راحت و اذیت نشدن چشم هنگام کار در شب و یا حالت ترجیحی برای حالت کلی آن است. کسانی که نبودن این حالت را مانعی برای خود و دلیل کار نکردن خود با این پیام‌رسان می‌دانند، خبر خوشی را از طرف یک صفحه اطلاع‌رسانی نسخه‌های بتای واتس‌اپ دریافت کرده‌اند. صفحه اطلاع رسانی نسخه‌های بتای واتس‌اپ در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است که منابع آگاهی در کمپانی واتس‌اپ خبر داده‌اند این شرکت در حال کار کردن روی حالت تاریک برای پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ است و احتمال دارد به زودی با انتشار نسخه محدودی این قابلیت را مورد آزمایش قرار دهد. جالب است بدانید که تم عادی این اپلیکیشن برای گوشی‌های ویندوزی، تاریک است.

گفتنی است، تا به حال فیس‌بوک اطلاعاتی راجع به برنامه‌های آینده‌ای که برای این پیام‌رسان در نظر گرفته، اعلام نکرده است پس همه کاربران باید منتظر بمانند تا نسخه‌های آزمایشی و یا رسمی بعدی واتس‌اپ منتشر شوند تا قابلیت‌های جدید آن برای همه کاربران مشخص شود و انتظارات خود را در همین حد از این اپلیکیشن نگه داریم.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ یک برنامه رایگان است که صاحب اصلی آن شرکت بزرگ فیس‌بوک است و برای کارهای مختلف از جمله فرستان پیام‌های متنی،صوتی و ویدئویی، تماس صوتی و ویدئویی و ارسال و دریافت مدارک مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیام‌رسان در سال 2009 توسط برایان اکتون و یان کوم، دو کارمند شرکت یاهو ساخته شد.

/ساعت 24/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول