فیس‌بوک سیگار و الکل را ممنوع کرد

طبق گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک هر برندی که محتوایی در زمینه فروش یا تبادل این محصولات داشته باشد، باید محتوای خود را محدود به افراد ۱۸ سال به بالا کند.
بر اساس گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک، این شرکت از ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۹ خط‌ مشی جدیدی را در مورد محدود کردن محتوای مربوط به محصولات الکلی و تنباکو از جمله سیگار الکترونیکی اجرایی خواهد کرد و هر گروه یا تیمی را که در فیس‌بوک الکل یا دخانیات می‌فروشند، در بر خواهد گرفت. بر اساس گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک، هر گروهی که از قوانین جدید پیروی نکند، حذف خواهد شد.
به گزارش سی‌ان‌ان، پیش از این، سیاست‌های فیس‌بوک فروش تنباکو و الکل را در مارکت پلیس فیس‌بوک ممنوع کرده‌بود، اما در حال حاضر این ممنوعیت در حال گسترش است و شامل حال کاربران شخصی نیز می‌شود.
فیس‌بوک از ترکیبی از فناوری و گزارش‌های انسانی استفاده خواهد کرد تا هر محتوایی که این قوانین را نقض می‌کند، بیابد و حذف کند. تحت این سیاست جدید، اینفلوئنسرهایی که برای تبلیغات و معرفی محصولات نیکوتین‌دار، پول گرفته‌اند، اجازه خواهند داشت محتوای خود را پست کنند و محدودیت سنی شامل این پست‌ها نخواهد شد. فیس‌بوک در حال بررسی تغییرات در زمینه سیاست‌ فعالیت اینفلوئنسرهااست و با سازمان‌های نظارتی در زمینه بازنگری قوانین، همکاری می‌کند.
/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول