۱۳ میلیون کاربر جدید برای اسنپ‌چت

اسنپ‌چت(snapchat) ، به‌عنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. اسنپ چت به کاربران امکان می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است.

فیلترهای موجود و ارائه شده در پلت‌فرم برنامه اسنپ‌چت با بهره‌گیری از فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، این اپلیکیشن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود شده توسط کاربران در هر دو فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل کرده است.

حالا بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده، اسنپ‌چت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده میزبان ۱۳ میلیون کاربر جدید فعال روزانه باشد که در نوع خود بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

فصل گذشته اسنپ‌چت اعلام کرد که تعداد کاربرانش از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر نیز عبور کرده و در جدیدترین آمارها، با ۹ درصد رشد و افزایش نسبت به فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی و ۳۷ درصد رشد سالانه، ۲۰۳ میلیون نفر کاربر فعال روزانه را در پلت‌فرم خود جای داده و نظر و توجه آنها را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

اسنپ‌چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و همانطور که می‌دانیم، در سال‌های اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول