افکت‌های جدید در بومرنگ اینستاگرام

اگر از اینستاگرام زیاد استفاده می‌کنید، احتمالا می‌دانید بومرنگ چیست؛ همان ویدیوهای کوتاهی که به صورت نامحدود و پشت سر هم در استوری تکرار می‌شوند.

از امروز، کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، سه گزینه جدید به نام‌های SloMo، اکو و Duo برای به اشتراک‌گذاری استوری‌های بومرنگ خود در اختیار دارند. این سه گزینه جدید، تلاشی برای جذاب‌تر کردن اینستاگرام به خصوص در عرصه رقابت روزافزون است.

بومرنگ‌ها سال 2015 معرفی شدند و از آن موقع، به مدت 5 سال است که بدون به‌روزرسانی خاصی باقی مانده‌اند. یکی از سخنگویان اینستاگرام به تک‌کرانچ گفته است که احتمالا، بومرنگ محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین قابلیت استوری‌ برای مردم است.

فیلترهای جدید در دوربین بخش بومرنگ استوری اینستاگرام در دسترس هستند. هنگامی که ویدیو ضبط کردید، روی علامت بی‌نهایت بزنید تا گزینه‌های جدید را ببینید.

در حالت SloMo، همانطور که از نامش پیداست، سرعت ویدیوهای بومرنگ به نصف کاهش پیدا می‌کند. در حالت اکو، افکت تاری به ویدیو اضافه می‌شود که انگار شما تقریبا در حالت مستی قرار دارید. و در حالت Duo، سرعت ویدیو همانطور که عقب و جلو می‌رود، افزایش پیدا می‌کند و افکت گلیچ نیز به آن اضافه می‌شود. همچنین، در به‌روزرسانی جدید می‌توانید طول ویدیوی بومرنگ را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.

در واقع، این جلوه‌ها جدید نیستند، زیرا پیش از این اسنپ چت و تیک تاک نیز جایگزین‌هایی را ارایه داده‌اند. اینستاگرام در طول چند ماه گذشته، بهبودهایی را در بخش استوری خود داده تا کاربران را در پلتفرم نگه دارد. برای استفاده از جلوه‌های جدید، باید برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

/فارنت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول