هزار و یک شایعه در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

  • خبرگزاری فارس در گزارشی مدعی شد:

فضای استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی زودتر از سایر استان‌های کشور انتخاباتی شده هر چند که تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وقت زیادی باقی نمانده اما از یک سال و حتی اگر بگوییم دو سال پیش فضای استان انتخاباتی شده به گزاف نگفته‌ایم.

قدر مسلم این که درصد بالایی از کارها در استان تعطیل شده و همه از مسوولان گرفته تا رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی رخت انتخاباتی به تن کرده‌اند.

ورود مسوولان به انتخابات از ماه‌ها قبل به صورت رسمی آغاز شده که حضور آن‌ها در نشست‌های انتخاباتی کاندیداهای دلخواه بسیار پر رنگ بوده هر چند که استاندار و معاون سیاسی و مسوولان دستگاه قضایی استان به شدت علیه این گونه اقدامات مسوولان استان موضع‌گیری کرده‌اند.

اما نقطه اوج این داستان به روزهای اخیر برمی‌گردد که همه مشکلات ریز و درشت استان فراموش شده و در حال حاضر تنها موضوع مهم وضعیت تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات است.

فضای مجازی استان که اکنون پرکارترین ساعات سال‌های اخیر را سپری می‌کند در طول چند روز اخیر جای شورای نگهبان نشسته و به صورت لحظه‌ای افراد را رد یا تایید صلاحیت می‌کند.

فضای مجازی استان پا را از این هم فراتر گذاشته و حالا که اخبار موثقی از وضعیت تایید و یا رد صلاحیت‌ها کسب نکرده به حوزه‌های دیگر ورود پیدا کرده و برای مثال حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های همجوار مثل بهبهان و نورآباد و ممسنی را مدیریت می‌کند و اخبار رد و تایید صلاحیت‌های آن‌ها را انعکاس می دهد که در نوع خود باز هم جالب است.

قدر مسلم این که با وضعیت فعلی فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد باید مسوولان متوللی برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در روزهای آینده و منتهی به انتخابات چاره‌ای بیندیشند تا شاهد بروز مشکلات بیشتر نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول