تولید استیکرهای مبتنی بر فرهنگ بومی ایران دغدغه برگزاری «جایزه سال استیکر» است

نشست خبری نخستین مسابقه سراسری «جایزه سال استیکر»پیش از ظهر امروز 23 دیماه با حضور میثم عسگری مدیرعامل آی گپ و رییس جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد، بهرام عظیمی ریس هیئت داوران این مسابقه و محمد میثم میثمی رییس فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

«میثم عسگری»، مدیرعامل آی گپ و رییس جشنواره «جایزه سال استیکر»:

  • ایده برگزاری جایزه سال استیکر یک سال پیش در آی گپ شکل گرفت و با حمایت دوستان در حوزه کارتون و کاریکاتور اجرایی شد. نشست خبری این رویداد هنری را امروز به مناسبت روز جهانی اسپیکر برگزار کردیم.
  • ضریب نفوذ تلفن همراه و استیکرهای شبکه اجتماعی یک بخش بسیار مهمی است که باید به آن توجه می کردیم،در شبکه های اجتماعی با کاراکترهایی مواجه بودیم که حس خاصی ندارند چون یا غربی و شرقی بودند و با فرهنگ کشور ما غریبه بودند، این دغدغه برای ما ایجاد شد که با کمک هنرمندان استیکرهایی با فرهنگ خودمان به تصویر درآیند،  وقتی ایده این جایزه را با آقای شجاعی طباطبایی مطرح کردیم، وی پذیرفتند که این رویداد را برگزار کنیم.
  • نمایشگاهی از 50 اثر برگزیده جشنواره استیکر از روز 28 دی ماه به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
  •  از آثار جایزه سال استیکر مستندهایی آماده شده است که بعد از انتشار برای علاقه مندان به نمایش در می آید.
  • بیش از پنج میلیون یوزر در این پیام رسان ایرانی ثبت نام کرده اند و یک میلیون و 800 یوزر در ماه در آی گپ فعال هستند..
  • مجموعه آی گپ آمادگی دارد که مجموعه استیکرهای خود را در اختیار دیگر پیام رسان های داخلی قرار دهد.
  • جشنواره ما جشنواره استیکر است اما مفاهیم ما همان مفاهیم ایموجی است و ما تنها 20 تا از آن مفاهیم را انتخاب کرده ایم. ما از یک سال گذشته که استیکر را در آی گپ راه اندازی کردیم، یک سری استیکرهای مردمی داریم و یک سری استیکرها نیز خودمان داشتیم.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول