اینترنت موبایل به‌مدت دو روز در استان سیستان و بلوچستان رایگان شد

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد:

اینترنت موبایل از ساعت ۶ صبح فردا و برای دو روز در همه‌ی استان سیستان و بلوچستان رایگان است. وی همچنین اعلام کرد ارتباطات به شرایط عادی بازگشته و حدود یک میلیارد تومان در وزارت ارتباطات برای تقدیم به سیل‌زدگان جمع شده است.

 

  • سیستان و بلوچستان تنها نیست. ارتباطات به شرایط عادی بازگشته، از ۶ صبح فردا و برای دو روز اینترنت موبایل در همه‌ی استان رایگان است. حدود یک میلیارد تومان در وزارت ارتباطات برای تقدیم به سیل‌زدگان جمع کردیم. مخلص و کوچک مردم بزرگ وعزیز سیستان و بلوچستان و همه‌باهم در خدمت آن‌ها هستیم.

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان که از روز شنبه اتفاق افتاده است، دو اپراتور همراه اول و ایرانسل نیز مکالمات درون شبکه‌ی تلفن‌های همراه خود رایگان اعلام کردند. طبق اطلاعیه‌ی همراه اول کلیه‌ی مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است. ایرانسل نیز اعلام کرده است تمامی مکالمه‌های درون شبکه‌ی ایرانسل از آغاز بامداد امروز ۲۳ دی، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول