سوءاستفاده شخصی از فضای مجازی در زمان انتخابات قابل قبول نیست

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل  در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اردبیل:

  • سوءاستفاده شخصی از فضای مجازی در زمان انتخابات قابل قبول نیست و برای متخلفین در این زمینه اشد مجازات را اعمال می‌کنیم.
  • نشر اکاذیب و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی به عنوان یک امر حساس و حائز اهمیت مطرح است. دستگاه قضائی اردبیل به دنبال تامین امنیت پایدار اجتماعی است و با کسانی که در این زمینه به قوانین و هشدارهای داده شده بی‌توجهی کنند بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.
  • یکی از موارد مهم و اساسی که در زمان انتخابات باید مد نظر قرار گیرد این است که زمینه و بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم نه این که به جای این مهم زمینه سوءاستفاده را برای آنان فراهم کنیم.
  • از مواردی که سبب سلب اعتماد عمومی مردم به امکانات و مناصب دولتی نیز می‌شود باید به شدت اجتناب شود و از این امکانات نباید برای سوءاستفاده‌های شخصی و استفاده از کار کردن بر ضد یا له کاندیدایی استفاده شود چرا که در غیر این صورت با متخلفین برخورد می‌شود.
  • دستگاه قضائی اردبیل به دنبال حفظ فضای سالم انتخاباتی است و در این زمینه نیز انتظار می‌رود با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان انتخاباتی پرشور و سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و هیچ گونه تخلفی در این زمینه انجام نشود.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول