استیکرهای متحرک پس از تلگرام حالا به واتس اپ می‌آیند

در حال حاضر واتس اپ نمی‌تواند پیام رسان محبوبی از نظر ما باشد و تلگرام بنا به دلایل متعددی می‌تواند بهترین گزینه‌ی ممکن باشد. ما همچنین اخیراً دیده‌ایم که چگونه قابلیت‌های ارسال و دریافت تصاویر٬ فیلم‌ها و یادداشت‌های صوتی این اپلیکیشن در برخی کشورها از دسترس کاربران خارج شده‌اند. با این وجود ما می‌توانیم قابلیت‌های جدیدی را ببینیم که به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند. این برنامه معمولاً قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که برای مدت طولانی در تلگرام وجود دارد.

بیش از یک سال است که ما در واتس اپ قادر به ارسال استیکرها هستیم. این قابلیتیست که تلگرام چندین سال در اختیار کاربرانش گذاشته است. این استیکرها٬ نقش و نگارهایی بزرگ‌تر از یک ایموجی هستند که می‌توانند ایده‌ها یا احساسات را بهتر به نمایش بگذارند. مزیتی که آن‌ها دارند٬ ساخت آسانشان است. به همین خاطر است که خیلی سریع به محبوبیت بالایی رسیدند. حالا این اپلیکیشن خودش را آماده‌ی میزبانی از استیکرهای متحرک می‌کند.

آیا استیکرهای متحرک برای کاربران واتس اپ جذاب است؟

اخبار واتس اپ برای گیک‌ها تمسخرآمیز شده است! نه تنها به این دلیل که به نظر قابلیت‌های این برنامه یکی پس از دیگری کپی از روی دست تلگرام هستند٬ بلکه آن به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که خواسته‌ی کاربران زیادی نیست. حالا به لطف اطلاعاتی که توسط سایت WaBetaInfo منتشر شده٬ ما می‌دانیم که به زودی استیکرهای متحرک به واتس اپ اضافه خواهند شد. این قابلیتی است که از ابتدای تابستان پارسال شاهد حضورش در تلگرام هستیم.

در واقع اولین نشانه‌های توسعه‌ی این قابلیت در ماه آوریل سال گذشته بود که دیده شد. اما درست مانند حالت تیره٬ از آن زمان تا کنون هیچ خبری نبود. در این مورد٬ به نظر می‌رسد که واتس اپ ابتدا چنین ایده‌ای داشته است٬ اما تلگرام از رقیب خود پیشی گرفته و آن را زودتر ارائه کرده است. حال به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها توسعه٬ این استیکرها آماده‌ی بهره‌برداری شده‌اند. آن‌ها هم اکنون در دسترس کاربران نیستند٬ اما WaBetaInfo آن‌ها در در یک نسخه‌ی غیرقابل توزیع واتس اپ مشاهده کرده و متوجه شده که در آن نسخه می‌توان بسته استیکرهای انیمیشنی را بارگذاری کرد. آزمایش آن‌ها رضایت بخش بوده است. اما چیزی که ما هم اکنون نمی‌دانیم این است که آیا می‌توانیم خودمان نیز این استیکرهای متحرک را توسط یک اپلیکیشن و با استفاده از فایل‌های گیف یا ویدیوهای کوتاه بسازیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول