گشایش رویداد «تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج» در هرمزگان

نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان با حضور مسئول مرکز پایش، تحلیل اخبار و اطلاعات سازمان فضای مجازی بسیج کشور(مپتا)، جانشین فرماندهی و معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع)  به مدت دو روز با رمز یا زهرا (س) افتتاح شد.

هدایت اله امیری  جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

  • با توجه به هجمه و نفوذ فرهنگی که متاسفانه در کشور شاهد هستیم، جنگ اصلی ما در کف میدان است و با توجه به تغییر در سبک زندگی و  تغییر بر تصمیم، جنگ ادراکی و شناختی در این کارزار  بسیار مهم است.
  • این رویداد از 2 الی 4 بهمن ماه و به مدت  ۴۸ ساعت به طور همزمان در سراسر کشورو با شرکت 1500 نفر در قالب 500 تیم در حال مسابقه با یکدیگر در زمینه‌های اپلیکیشن، پویانمایی، بازی در سراسر کشور و هم چنین پوستر در بندرعباس در حال برگزاری است و ضمن تقدیر از نفرات برتر در این مرحله، به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
  • هدف از این رویداد تولید محتوای فاخر، انقلابی و ملی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و عملیات روانی دشمن و کشف و پرورش استعدادهای برتر در این زمینه است.
  • محصولاتی که زاده فکر بشر و خلاقانه باشد، بی شک قابل ستایش است و تولید محتوا در فضای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و این خود یک فرصت برای رشد و تعالی انسان بشمار می‌رود، هرچند متاسفانه و گاه تعمدانه از این فضا استفاده ناصحیح می شود.
  • با فضای مجازی بسیار سریع،کم هزینه و کاربردی می‌توان هر نوع پیامی را به سراسر جهان مخابره و نشر داد. هرچند بهتر است به جای آن که نشر دهنده مطالب باشیم، در راستای تولید محتوای غنی و ارزشمند و نشر آن ها گام بر داریم.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول