فضای مجازی را به صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب تبدیل کنیم

جهانگیر حاجی زاده فعال سیاسی اهل‌سنت:

  •  یکی از ظرفیت‌های ارزشمند موجود در کشور فضای مجازی است که به برکت گسترده شدن بسترهای ارتباطی در کشور مخاطبان فراوانی بدست آورده است.
  • در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که دشمنان سعی در منزوی کردن ملت ایران دارند، وظیفه همه ما تقویت فضای فکری جبهه انقلاب اسلامی بخصوص در حوزه جنگ نرم در جامعه است.
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری با شکوه و پرشور مراسم تشییع این شهید بزرگوار و تبدیل خون این شهید به مظهری برای همبستگی باعث اتحاد عمومی در جامعه می شود. 41 سال دشمنی با ملت ایران و تلاش برای به استیصال کشانیدن ملت ما در حالی به شکست انجامیده که ملت‌های منطقه، یک صدا، تنفر از آمریکا را فریاد می‌زنند.
  • فضای مجازی جلوه بی‌نظیری از اعلام حمایت آحاد ملت ایران از جریان مقاومت و ابراز بیزاری از رفتار خفت‌وار آمریکایی‌ها در ترور سردار مقاومت بود اما متأسفانه شبکه‌های اجتماعی، این خیزش عظیم توییتری و اینستاگرامی را سرکوب کردند تا صدای ملت ایران به گوش جهانیان نرسد.
  • دشمن می‌خواهد از صحنه فضای مجازی ابزاری برای ضربه زدن به کیان انقلاب و امنیت و اقتدار کشور تدارک ببیند و رسالت واقعی جریانات انقلابی در شرایط کنونی این است که فعالانه‌تر در این عرصه وارد شده و تولید محتوا را جدی‌تر بگیرند.
  • در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید عرصه فضای مجازی به صحنه تاخت و تاز جریان‌های سیاسی برای تخریب یکدیگر بدل شود بلکه کاندیداها باید از عملکرد و برنامه‌های خود دفاع کرده و اجازه ندهند که اظهارات تند و تیز آنها بر علیه یکدیگر سبب تضعیف نظام و یا دلسردی مردم از حضور در انتخابات شود.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول