غرب به دنبال پیروزی در فضای مجازی علیه ایران

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم پنجمین دوره جشنواره ابوذر:

  • دشمن هویت ایرانی و اسلامی را هدف قرار گرفته و تلاش زیادی را در این راستا با بهره گیری از رسانه‌ها می‌کند. دشمن با میلیون‌ها دلار در نقطه مقابل جایی است که ملت ایران در حال حرکت است. دشمن با کمک از فضای مجازی می‌خواهد هویت جمعی ما را خدشه‌دار کند و هویت فردی ببخشد و سبک زندگی غربی را ترویج کند.
  • نظام سلطه سالیانه میلیارد‌ها دلار برای ترویج ارزش‌های خود تبلیغ می‌کند و اگر ما توجه نکنیم و تحت تأثیر ترویج این تبلیغات قرار گیریم، از جمع ملت بزرگ جدا شده و در درجه اول خودباوری را از دست داده و ثانیاً دیگران را مؤثر می‌دانیم.
  • در غرب بشریت دچار بحران شدید است و تمدن غرب به رغم پیشرفت ظاهری دچار بحران انسانی شده و ارزش‌های انسانی را از دست داده است. غرب در مواجه با انقلاب اسلامی وقتی در فضای حقیقی شکست خورده، تلاش کرده در فضای مجازی این شکست را به پیروزی تبدیل کند.
  • در مورد شهادت سردار سلیمانی نیز همین گونه بوده است. اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند. همه معتقد هستند که تمدن ایرانی از اسلام جدا شدنی نیست و علامه مطهری به این موضوع اشاره کردند. غرب و نظام سلطه و رئیس جمهور تروریست آمریکا فکر می‌کرد به پیروزی دست یافته است.

/بسیج نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول