فضای مجازی نباید مأمنی برای به حاشیه کشاندن خواسته‌های مردم باشد

سید محمد موسوی دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم انتخاباتی چهارمحال و بختیاری در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان:

  • با هرنوع فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی که منجر به تشویش اذهان عمومی و ایجاد تفرقه در جامعه باشد مقابله خواهد شد.
  • خط مشی اساسی در انتخابات پیش رو ایجاد فضایی سالم و پرشور برای مشارکت حداکثری شهروندان است و مسئولان و متولیان امر موظفند با بی طرفی و رعایت امانتداری برای حفظ امنیت انتخابات تلاش کنند.
  • امروز به وضوح مشخص است که دشمنان با برنامه‌های مختلف و استفاده از رسانه‌ها و تجهیزات ارتباطی سعی دارند زمینه تحریک اذهان عمومی را در کشور فراهم آورده و با بزرگنمایی کاستی‌ها و تخریب شخصیت‌های مهم انقلابی، نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند.
  • ملت ایران همواره با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه عرصه انتخابات صلابت و توانمندی خود را به رخ جهانیان کشانده و تبلور حقیقی مردم سالاری دینی را در نظام اسلامی به نماش گذاشته است.
  • پاسداری و صیانت از این مهم نیازمند ایجاد وفاق و همدلی در کشور است و همه مسئولان موظفند با بستر سازی مناسب فرآیند تکاملی اقتدار و عزت ملی را در کشور تداوم بخشند.

چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی چهارمحال و بختیاری با حضور قضات ویژه رسیدگی کننده به این جرائم در سالن کنفرانس اداره کل دادگستری برگزار و در آن آسیب‌ها و چالش‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

/خبرگزاری صدا و سیما/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول