ضرورت حضور بسیجیان در گردان های فضای مجازی

 سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی:

  • گردان‌های فضای مجازی به زودی ارتقاء می‌یابند.
  • ارتقاء توانمندی‌ها که هم‌اکنون شاهد آنیم که بسیجیان از شهرستان‌های مختلف استان با یک سری اهداف مشخص دورهم جمع شده‌اند.
  • عرصه فضای مجازی در زمان کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. این رویداد یک رویداد آموزشی، رقابتی است که در آن جوانان بسیجی دورهم جمع شده‌اند تا ایده‌های خود را به منصه ظهور برسانند.
  • فضای مجازی علاوه بر سرعت بالا، گستره بسیار زیادی دارد و هم‌اکنون در اختیار بسیاری از افراد جامعه است، از طرف دیگر این فضا، فضایی دوطرفه با قابلیت ارائه تمامی هنرها مانند، انیمیشن، فیلم، بازی، عکس و صوت است لذا این فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید نسبت به آن غفلت کرد.
  • عمر سازمان فضای مجازی حدود 3 سال است؛ این تشکیلات ایجاد شده تا علاوه بر ایجاد زمینه‌های حضور بسیجیان در فضای مجازی، زمینه ارتقاء و رشد آن‌ها را فراهم کند که یکی از این زمینه‌های ارتقاء، همین مسابقات و رویدادهای است که هم‌اکنون در حال برگزاری است.
  • بسیج و سپاه وظیفه زمینه سازی برای فعالیت بسیجیان در تمامی عرصه‌ها را دارد که یکی از این عرصه‌های عرصه فضای مجازی است از طرف دیگر ما در بسیج گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بسیجیانی که در قسمت‌های مختلف مهارت دارند، بتوانند تشکیلاتی عمل کنند.
  • گردان‌های فضای مجازی به زودی ارتقاء و گسترش می‌یابند. گردان‌های سایبری وظیفه حضور در فضای مجازی در موضوعات مرتبط را دارند، لذا هرچقدر که ما بتوانیم به لحاظ کیفی و کمی بتوانیم سازمان یافته تر در عین حالی که عمل انفرادی داریم، عمل کنیم، می‌توانیم در فضای مجازی مثمر ثمرتر باشیم.
  • بسیجیان ابتدا با زمینه‌های ارتقائی که ایجاد می‌شود و توانمندی‌هایشان بالا می‌برد، می‌توانند سطح کیفی تولیداتشان را بالا ببرند و زمانی که وقت سطح تولیدات از نظر فنی و کیفی بالا برود، قطعاً دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلفی که به این تولیدات نیاز دارند، سراغ این افراد می‌آیند و این تولیدات به بازار عرضه می‌شود و جایگاه خودشان را پیدا می‌کنند.
  • بسیجیان شرکت‌کننده در اولین رویداد تولید محتوای بسیج خراسان رضوی با روحیه و انگیزه بسیار خوبی در این رویداد شرکت کرده‌اند. برای ارتقاء سطح کیفی و فنی بسیجیان تنها به برگزاری این رویداد در سال بسنده نخواهیم کرد و در آینده به اقتضای زمان علاوه بر ارتقاء کیفی، ارتقاء کمی بسیجیان برای حضور در فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول