ریپلای استوری با فایل گیف

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرکاربرد است که به کاربران خود اجازه افزودن گیف به پست هایشان را می دهد. یکی از محدودیت هایی که در رابطه با استفاده از فایل گیف برای کاربران اینستاگرام وجود داشت، عدم امکان استفاده از فایل گیف برای پاسخ به استوری کاربران دیگر بود. حال به نظر می رسد در جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام، این مشکل رفع شده است.

کاربران با دریافت جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام، می توانند از ویژگی جدید بهره مند شوند. با دریافت آپدیت اینستاگرام امکان ریپلای استوری با فایل گیف برای شما فراهم خواهد شد. این موضوع توسط اینستاگرام در توییتر اعلام شده است و کاربران از آن استقبال زیادی کرده اند

پیش از این نیز اینستاگرام اعلام کرده بود در حال آزمایش ایموجی های تعاملی برای بخش دایرکت است. این ویژگی به احتمال زیاد در آینده نزدیک به این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد. انتظار می رود در سال جاری میلادی شبکه اجتماعی اینستاگرام میزبان قابلیت های زیادی باشد تا بتواند با سایر برنامه ها رقابت کند. در حال حاضر برنامه تیک تاک محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد.

علاوه بر تیک تاک، برنامه Byte نیز می تواند تبدیل به تهدیدی جدی برای اینستاگرام شود. این برنامه با وجود مشکلاتی که دارد، توانسته به محبوبیت مناسبی دست پیدا کند.
/کلیک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول