آموزش اشتراک‌گذاری هم‌زمان پست در اینستاگرام

اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید، به احتمال زیاد این تنها شبکه اجتماعی نیست که در آن حضور داشته و پست منتشر می‌کنید. پس باید برای شما جالب باشد که بدانید این نرم‌افزار به آسانی به شما اجازه می‌دهد به طور همزمان در چند شبکه اجتماعی مختلف پست منتشر کنید. در سال ۲۰۱۸، فیسبوک به دلیل افشای اطلاعات کاربران خود که به نقض Cambridge Analytica معروف شد، این شبکه اجتماعی تقریبا دسترسی تمام برنامه‌های شخص ثالث را متوقف کرد؛ البته اینستاگرام از این قضیه مستثنا بود. در نتیجه اگر قصد دارید در چند حساب به طور همزمان پست خود را منتشر کنید، اینستاگرام بهترین وسیله برای این کار است.

در ادامه روش انجام این کار در گوشی‌های آیفون را مشاهده می‌کنید، البته در گوشی‎‌های اندرویدی هم مسیر انجام این کار بسیار مشابه است.

شبکه‌های اجتماعی خود را متصل کنید

برای اشتراک تصاویر اینستاگرام در دیگر شبکه‌های اجتماعی، شما باید حساب‌های مذکور را به این شبکه اجتماعی متصل کنید. برای این کار روشی که در ادامه گفته شده است را دنبال کنید:

از صفحه اصلی اینستاگرام، روی نمایه خود ضربه بزنید که در بالا سمت راست قرار دارد. با این کار به یک منوی جدید می‌روید

“حساب”> “حساب‌های مرتبط” (Account > Linked Accounts) را انتخاب کنید

حسابی را که می‌خواهید پیوند دهید انتخاب کرده و اطلاعات ورود به سیستم خود را وارد کنید. می‌توانید تعدادی از شبکه‌ها از جمله Facebook، Twitter و Tumblr را به اینستاگرام خود متصل کنید.

اکنون می‌توانید پست خود را تنظیم کنید به طوری که وقتی عکس شما در اینستاگرام ارسال می‌شود، در حساب‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

در برنامه اینستاگرام، علامت “به علاوه” را در مرکز قسمت پایین صفحه انتخاب کنید. تصویری را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کرده و سپس روی “بعدی” ضربه بزنید.

فیلتر و ویرایش مورد نظر خود را روی عکس اعمال کنید. دوباره روی “بعدی” ضربه بزنید.

در صفحه آخر قبل از ارسال عکس، این گزینه را خواهید داشت که می‌توانید در آن کپشن بنویسید، دوستان را تگ کنید و یک مکان اضافه کنید. در انتهای صفحه فهرسای از حساب‌های اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد (در صورت وجود چندین مورد). لیستی از همه حساب‌های شبکه‌های اجتماعی که به حساب اینستاگرام خود پیوند داده اید نیز مشاهده خواهید کرد.

شما از این بخش می‌توانید شبکه اجتماعی خود برای ارسال عکس را انتخاب کنید.

 

/آنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول