توییتر از طرح حذف حسابهای غیرفعال ، با استناد به حقوق کاربران متوفی، عقب نشینی می کند

توییتر اعلام کرده بود که در تاریخ 11 دسامبر ، تمام حساب هایی را که در هیچ نقطه ای در طی شش ماه گذشته وارد سیستم نشده اند را غیرفعال می کند تا برای عموم قابل دسترس باشد. اما روز چهارشنبه ، اعلام کرد که این برنامه را به حالت تعلیق در می آورد تا زمانی که بتواند راهی مناسب برای یادبود کاربرانی که از دنیا رفته اند  پیدا کند.

بر خلاف فیس بوک ، که اجازه می دهد تا دوستان و خانواده کاربران فوت شده آنها را به عنوان متوفی گزارش دهند، و یک صفحه ویژه برای به اشتراک گذاشتن خاطرات در مورد آن شخص تنظیم کنید، تایم لاین کاربران توییتر که می میرند در حال حاضر بدون تغییر می ماند.

همچنین سخنگوی توییتر گفت:

  • به عنوان بخشی از کار ما برای ایجاد بستر ارتباطات عمومی ، تصمیم گرفته ایم حسابهای غیرفعال را حذف کنیم تا در توییتر محیطی مطمئن تر به مردم ارائه دهیم. با وجود قوانین حساب غیرفعال، ما می خواهیم کاربران را به استفاده از حساب های خود ترغیب کنیم. ما اطلاع رسانی به تعداد زیادی از صاحبان حساب را که در 6 ماه گذشته وارد سیستم نشده اند ، را شروع کرده ایم. به این کاربران اطلاع داده شده است که به دلیل عدم فعالیت ، حساب آنها به طور دائمی حذف می شود.

/نباپرس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول