کرونا بزرگترین همایش فیس‌بوک را لغو کرد

در گزارشی که این شرکت آمریکایی در تارنمای خود منتشر کرده آمده است: لغو همایش امسال تصمیم دشواری بوده اما برای سلامت و بهداشت شرکای توسعه دهنده، کارمندان و هرکسی که به برگزاری کنفرانس F۸ کمک می کند اولویت قائل است.

رئیس کارآفرینی شبکه فیس‌بوک در پیامی که در وبلاگ خود منتشر کرده نوشت: به جای برگزاری رویدادی بزرگ برای توسعه دهندگان، رویدادهایی را به صورت محلی برگزار و محتواهایی را به صورت آنلاین و ویدئویی منتشر می کنند.

در کنفرانس F۸، شرکت فیس‌بوک به طور معمول دیدگاه‌های آینده‌ای شرکت و ویژگی ها و محصولات جدید خود را به اشتراک می گذارد. در کنفرانس های قبلی فیس بوک استفاده از نرم‌افزار «فیس‌بوک دیتینگ»، مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام و طراحی دوباره لوگو، نرم‌افزار موبایل وبسایت فیس‌بوک اعلام شده بود.

کنفرانس امسال قرار بود اوایل ماه مه (اردیبهشت) در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شود.
پیشتر، فیس‌بوک به دلیل نگرانی ها از شیوع کرونا یک کنفرانس مهم در زمینه تبلیغات و بازاریابی را در سان فرانسیسکو را لغو کرد.

ترس از شیوع ویروس در  آمریکا بعد از آن افزایش یافت که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام کرده که انتظار می رود موارد ابتلا به این ویروس در آمریکا افزایش یابد.

تاکنون بیش از ۸۲ هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند که بیشتر آنها در چین هستند.
برخی از شرکت هاف فناوری مانند اپل و مایکروسافت نیز هشدار داده اند که فروش آنها ممکن است به دلیل تاثیر این ویروس بر عملیات تولید آنها در چین آسیب ببیند.

 

/ایرنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول