کرونا، واقعیت افزوده را از کار انداخت

اینستاگرام و فیسبوک تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی هیچ نوعی از جلوه‌های واقعیت افزوده خود را به برنامه اضافه نکنند. طی یک اطلاعیه منتشر شده در فیسبوک برای اشخاصی که فیلتر‌ها را درست می‌کنند، شرکت فیسبوک به این افراد اطلاع داد که بررسی فیلتر‌ها برای مدتی صورت نمی‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده علت این عمل از سوی فیسبوک و اینستاگرام وجود نگرانی‌های مربوط به ویروس کرونا بوده است. از آنجا که کارکننان این شرکت در حال حاضر به صورت دور کار فعالیت دارند، طی دوران قرنطینه قادر نخواهند بود که فیلتر‌های جدید را بررسی و تایید کنند، همچنین آن‌ها قادر نیستند که این فیلتر‌ها را منتشر کنند.

در متن اطلاعیه منتشر شده مسئولین شرکت مذکور نوشتند: «ما به طور پیوسته در تلاشیم تا راهی را برای کنار گذاشتن این محدودیت پیدا کنیم و به سازندگان و تولید کنندگان این امکان را بدهیم تا خلاقیت‌های خود را با ما به اشتراک بگذارند و ما بتوانیم آن را منتشر کنیم»

در ادامه این اعلامیه نوشته شده بود: «در حال حاضر ما نمی‌توانیم تا زمان دقیقی را برای برطرف‌سازی این مشکل اعلام کنیم، اما وعده می‌دهیم که در اسرع وقت اطلاعات لازم را با کاربرانمان در میان بگذاریم و فعالیت‌ها را ادامه دهیم. ما بروزرسانی و اطلاعات را برای برنامه Spark AR در زمان ممکن منتشر خواهیم کرد».

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول