29مهرماه، زمان اعلام برگزیدگان جشنواره بانک ملی

 سرویس جشنواره ها و مسابقات- برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی بانک ملی، با حضور مسئولان بانک ملی، کارشناسان ارتباطات و وبلاگ نویسان، 29 مهرماه در مراسمی معرفی خواهند شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از وبلاگ رسمی بانک ملی ایران، این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت هشتادمین سال فعالیت بانک ملی برپا شده است، در سه گروه وبلاگ های رسمی یا غیررسمی بانک های دولتی و خصوصی، وبلاگ‌های کارکنان بانک های دولتی و خصوصی و وبلاگ های عمومی دارنده حداقل یک پست وبلاگی بانکی در دو ماهه منتهی به پایان مرداد 87 صورت می گیرد.

در هر یک از بخش های مذکور، به حائزین رتبه های اول تا سوم، جوایز نفیسی از سوی ستاد جشنواره اهدا خواهد شد. ملاک های بررسی وبلاگ های برتر در این جشنواره، در سه زمینه قالب (زیبایی شناسی، سرعت لود شدن، سیستم آرشیو و جستجو، پیوندهای داخل متنی و…) محتوا ( تعداد مطالب، انتقادی بودن، به روز بودن، استفاده از عکس و مولتی مدیا، تنوع و کیفیت و…) و نوآوری و ابتکار است. البته این طور که پیداست وبلاگ های برتر مشخص شده اند، اما تا روز جشنواره، اسامی برگزیدگان نزد هیأت داوران محفوظ خواهد ماند. قرار است مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 15 تا 17 در سال شهید مطهری اداره آموزش و پرورش و مدیریت بانک ملی برگزار شود.

گفتنی است هیأت داوران این جشنواره متشکل از اساتید علوم ارتباطات و جمعی از صاحب نظران وبلاگ نویسی در ایران است.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول